Postimies Kermit Postimies Kermit
Niin se vaan pyörii Niin se vaan pyörii
Uudet pöksyt Uudet pöksyt
pokemon :D pokemon :D
Tervetuloa itäkeskukseen :D Tervetuloa itäkeskukseen :D
oikotie oikotie
irti niistä irti niistä
Pesulla Pesulla
Queen - I Want to Break Free Queen - I Want to Break Free
heimosenkeimo heimosenkeimo
Laiva on lastattu nekkuleilla Laiva on lastattu nekkuleilla
Sensei? Sensei?
Vumpalouska pyörälenkillä Vumpalouska pyörälenkillä
Luolastolaisten kesäteatteri esittää ensi kesänä Luolastolaisten kesäteatteri esittää ensi kesänä
Vanhoja rahoja saatana Vanhoja rahoja saatana
Vaarallinen peto Vaarallinen peto
Apun aamukahvit Apun aamukahvit
420heimosenkeimo 420heimosenkeimo
rakennustajat rakennustajat
apu laine apu laine
Heimosenkeimo krapulassa Heimosenkeimo krapulassa
eväät mukana eväät mukana
eiku mumble eiku mumble
anna maistiainen anna maistiainen
 749 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 28.11.2019 11:04:51
[ + 2 | ]

Onko nuute hyvä?


29.11.2019 20:37:16
#276703 [+-] Piilota Suosittele

Inflames alkaa olee kans vähän sellasta täytemusiikkia, siis et levyillä ehkä 1-2 hyvää 8/10 biisiä ja loput aika 5/10. Omasta mielestä näiden paras tuotanto on kaikki ennen 2010.

[ 4 viestiä | ]