Inflames alkaa olee kans vähän sellasta täytemusiikkia, siis et levyillä ehkä 1-2 hyvää 8/10 biisiä ja loput aika 5/10. Omasta mielestä näiden paras tuotanto on kaikki ennen 2010.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Hyvän mielen video
Voi hyvä jumala
Sähkö
Joulupersettä kaikille
Esko Nikkari
Mick Gordon - BFG division
Hyvää olutta
Assassins erection
mä
elämme kovia aikoja
kiduttavan hyvää
good boy machine
Pystysohvapumppari
hyvät saumat
Mietelause
Hyvä byllerö
ei herran jumalka tää biisi o vaa nii vitu kaunis
tervetuloa töihin mulkut
Hassu mies
Ryssän ennuste
asennekysymys
Söin omenan
Ihan ok, rauhallisesti vaan, easy does it, on mulla purkkaa jne.