Ihana nainen Ihana nainen
Apu repairs Apu repairs
Ohjeet persuille Ohjeet persuille
Munakas Munakas
Jokerin henkilöllisyys paljastettu Jokerin henkilöllisyys paljastettu
Ihana mies Ihana mies
Ihana nainen Ihana nainen
Kevät toi muurarin Kevät toi muurarin
Sanna Marin - kuvakommentti Sanna Marin - kuvakommentti
Neuvosta vaari Neuvosta vaari
kuka pelkää mustaa miestä? kuka pelkää mustaa miestä?
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Ihana mies Ihana mies
Pylly Pylly
ihana mies ihana mies
hauki hauki
Taru karttojen poltosta Taru karttojen poltosta
Muumimuki Muumimuki
2 kuolematonta legendaa 2 kuolematonta legendaa
tunari tunari
Hurr Hurr
Yllätys Yllätys
Uus Burger King Uus Burger King
Toi on kova kaveri Toi on kova kaveri
@-
 638 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 01.12.2019 11:57:44
[ + 4 - | ]

Lelusuvakki

[37279] [61y4qVJIy9L._SX425_.jpg] [0.03 MB] [425x503] [] []
61y4qVJIy9L._SX425_.jpg

antero

(24)  · 

lelu

(92)
01.12.2019 13:52:00
#277318 [+-] Piilota Suosittele

277311

Ei saatana :DDD Nyt vittu lopetat niiden kärpässienien syönnin! MIksi suosittelisin noin paskaa kommenttia? Mörssarin aloitus oli paska ja sitä seurasi joukko toinen toistaan paskempia kommentteja. Nyt ei slerbari oikein lähtenyt, olet heikoin lenkki.

01.12.2019 15:01:58 | 15:02:41
#277379 [+-] Piilota Suosittele

277364

Eli mä olen vuosia esittäntyt suvakkia ja sitten jostain syystä päätän suositella rasistista kommenttia. Tajuatko yhtään miten tyhmältä sun jutut kuulostaa? Sulla on varmaan jokin logiikka tähän?

01.12.2019 16:19:51
#277418 [+-] Piilota Suosittele

Mikä lienee 'suvakin', joka terminä ylipäätään on saatanan turha ja typerä, määritelmä. Omaan silmään toi muistuttaa geneeristä hippiä.

01.12.2019 16:46:48
#277432 [+-] Piilota Suosittele

277424

Voi hellanlettas! Nyt mä ymmärrän. Sä luulet, että halveksin sua sun kaveripiirin vuoksi. Mulle on ihan sama kenen kanssa sä vietät aikaasi.

En halveksi sua edes sen vuoksi että olet rikollinen ja syyllistynyt niin pahoinpitelyihin kuin omaisuusrikoksiinkin, tai sen vuoksi että käytät huumeita, tai siksi että roolipelaat jonkinlaista natsia, tai että rottailet kotona työelämään kykenemättömänä.

Jos mulla on syy halveksia sua, niin se syy on siinä, että ylpeilet kaikella yllä olevalla.

[ 18 viestiä | ]