>>280041 upista en tiiä mut hönö kyllä porskuttaa aina niinku ennenki ja juhlittiin tuossa sen 50siäki... ei oo vaa viittiny nyt käyä siellä asuin alueella ku siellä on suh6teellisen tylyä sakkia liikenteessä... kaveri auto säretty lukko pesästä ja piri pusseja löyty auton ympäriltä.... yks tuttu ei aukassu niille ovea ni rempovat moottorisahan kanssa aikasa siinä oven takana mut eine käyntii sitä saanu... sen verra elämän koulu liikkuu nyt samoilla huudeilla et ite parempi katastella meininkiä millo hyvä hetki käyä kylässä...
[
3 viestiä
|
]
⭰
Kotkan meripäivät
soita numeroon...
Bätäng mature AAAAHHAHAHAHA!
Köyhät kyykkyy
lohi on hyvää
onko
niin halpaa että tekee kiljua mieli!!!
Suomalainen rappio
ihme hupattaja
Ole tarkka...OTA PIRKKA!
Lääh,,, puuh,, vittuh... nams,,, tyllerö 😜😜
hampaiden harjausta
upi syö kusista makkaraa
upilla on huono olo
tehtaalla tapahtuu
Upilla ottaa pahasti
Upi välittää teemusta
Neljäs päivä 7 päivän rännistä - (Ajattara: Ilon päivä)