Demari toisten taskuilta Demari toisten taskuilta
Marialla psykoosit päällä Marialla psykoosit päällä
Halamalapallaa'aa'aaaa Halamalapallaa'aa'aaaa
Yhyy väkivaltaa Yhyy väkivaltaa
Hutisalo valehtelee kirkkain silmin Hutisalo valehtelee kirkkain silmin
Ammattilainen Ammattilainen
Taas mennään! 🤣 Taas mennään! 🤣
Val malloy shake ass Val malloy shake ass
Väestönvaihto salaliittoteoria osa2 Väestönvaihto salaliittoteoria osa2
Pikainen pyörän vaihto Pikainen pyörän vaihto
goy story goy story
Kun mäkkäri tuli suomeen Kun mäkkäri tuli suomeen
läts läts :3 läts läts :3
pier pier
kaveri :3 kaveri :3
Ei saa >:3 Ei saa >:3
Ohisalo servasi Halla-ahon.. eiku.. Ohisalo servasi Halla-ahon.. eiku..
10 shots 10 shots
Persut Persut
Tuossa kohtaa kännykkä alkoi toistaa pornoa Tuossa kohtaa kännykkä alkoi toistaa pornoa
suez suez
Kissan päivät Kissan päivät
konkurssi konkurssi
Mieheni on kuollut Mieheni on kuollut
 1 307 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.38 MB, 1 tiedosto, 08.12.2019 01:23:40
[ + 8 | ]

linnan huglien parhaimmat puvut

[37481] [linnan-juhlien-kerma.png] [1.38 MB] [1040x1210] [] []
linnan-juhlien-kerma.png

linnan juhlat

 · 

hönö

(39)  · 

hönö olli

(50)  · 

upi

(77)
08.12.2019 01:28:27
#280035 [+2] Piilota Suosittele

plussaa vain ihan sen takia. et kuvan lähettäjäkin näyttää olevan otsikosta päätellen yhtä kännissä kuin kuvassa esiintyvät ihmiset.

08.12.2019 01:49:48
#280041 [+-] Piilota Suosittele

tietääköhän kukaan mitä upille kuuluu ja mitä se puuhaa nykyään? onko sillä joku kanava pystyssä? entä hönö?

08.12.2019 02:06:40
#280045 [+-] Piilota Suosittele

>>280041 upista en tiiä mut hönö kyllä porskuttaa aina niinku ennenki ja juhlittiin tuossa sen 50siäki... ei oo vaa viittiny nyt käyä siellä asuin alueella ku siellä on suh6teellisen tylyä sakkia liikenteessä... kaveri auto säretty lukko pesästä ja piri pusseja löyty auton ympäriltä.... yks tuttu ei aukassu niille ovea ni rempovat moottorisahan kanssa aikasa siinä oven takana mut eine käyntii sitä saanu... sen verra elämän koulu liikkuu nyt samoilla huudeilla et ite parempi katastella meininkiä millo hyvä hetki käyä kylässä...

[ 3 viestiä | ]