Anomuumit Anomuumit
tosijaan nokkelaa tosijaan nokkelaa
Itse sorvattu kynä Itse sorvattu kynä
tissit tissit
turvavyö turvavyö
Yksisarvinen Yksisarvinen
MC Taakibörsta: PA 2001 MC Taakibörsta: PA 2001
kissojen kieltä kissojen kieltä
Paavo Paavo
Kuvakommentti Kuvakommentti
musta miäs musta miäs
Vähän asennusvideota Vähän asennusvideota
Ismo - Parisuhde Ismo - Parisuhde
Anna nahkas Anna nahkas
luolastolaisille hottia luolastolaisille hottia
nyrkkeilyä nyrkkeilyä
ROXY ROXY
uuuhh Scully uuuhh Scully
senkin vauva :3 senkin vauva :3
haisdagaa viddu :-D haisdagaa viddu :-D
Ei voi koskea Ei voi koskea
peppukipua :3 peppukipua :3
Ilmastotekoja Ilmastotekoja
slayer slayer
@-
 783 näyttökertaa, 19 viestiä, 24.35 MB, 1 tiedosto, 13.12.2019 16:51:28
[ + 0 | ]

Kiittämöttömyys

[37657] [20191211_155452_001.mp4] [24.35 MB] [1920x1080] [] []

15.12.2019 08:00:16
#282643 [+-] Piilota Suosittele

>>282599
Ne tulee yleensä henkselit paukkuen alueelle kuin alueelle. En kovasti ihmettele että mökin paikkakunnalla niitä ei ole. Siellä on ihan vitun junttia porukkaa.

Onneks ne on vaan naapureita.

15.12.2019 19:31:32
#282796 [+-] Piilota Suosittele

>>282752
Voidaan puhua samasta kunnasta, ja niille ei kannata vittuilla. Nistit ja mannet sekä varsinkin lakupekat vierastavat aluetta. Mulle se on lepopaikka puutöiden välissä :)

15.12.2019 19:35:20
#282799 [+-] Piilota Suosittele

>>282796 No niille ei kyllä kukaan vittuile ku kerran. :D saatuan koko vartalo hieronnan, niin sen jälkeen saattaa pudota sillalta. Kukaan ei tietääkseni ole pudonnut, mutta sitä mahdollisuutta pidetään ilmassa. :D

15.12.2019 19:36:48
#282801 [+-] Piilota Suosittele

>>282796 Oli siellä paikallisessa kerran 2 neekeriä. Pari mummoa oli haalannu itellee mokkamunat jostain. Mulla oli täysi työ siinä että ne mutiaiset pääsi taxiin ja karkuun...

15.12.2019 19:46:26
#282811 [+-] Piilota Suosittele

>>282801
Suomessa on kyllä alueita kuten jenkkien Alabama 60-luvulla... parempi pysyä poissa, ja arjalaisenakin kannattaa pitää puukkoa haalarissa kun menet paikalliseen kahville :D

[ 19 viestiä | ]