False Positive - Newton's Apple False Positive - Newton's Apple
tekisitkö sen? tekisitkö sen?
darude darude
Cynthia Ann Stephanie Lauper Cynthia Ann Stephanie Lauper
Mrs. Hammer Mrs. Hammer
Pöndet kävi keskustas Pöndet kävi keskustas
aku setä ja arpajaiset aku setä ja arpajaiset
poliittinen kompassi poliittinen kompassi
Yksi ei yksinkertaisesti kävele Mourdoriin >:3 Yksi ei yksinkertaisesti kävele Mourdoriin >:3
Pakko homoilla Pakko homoilla
Kaksipäinen poro Kaksipäinen poro
Avaruuspyssy Avaruuspyssy
börk börk
Zanuff The Butcher 2/3 Zanuff The Butcher 2/3
Pillukoru ja kala Pillukoru ja kala
tulkoon jänis... ja jänis tuli tulkoon jänis... ja jänis tuli
jullu on taas jullu on taas
Mahdollinen kuvakommentti Mahdollinen kuvakommentti
Kiinnostunut kyselijä Kiinnostunut kyselijä
Pannaria lautaselle Pannaria lautaselle
Jos trumppi olisi jyrsijä Jos trumppi olisi jyrsijä
Omat setit Omat setit
autismi autismi
Mikäs tästä saksankielisestä animaatiosta tuleekaan mieleen? Mikäs tästä saksankielisestä animaatiosta tuleekaan mieleen?
 844 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.01 MB, 1 tiedosto, 14.12.2019 00:21:07
[ + 4 - | ]

How dare you?

[37664] [tiedosto.png] [1.01 MB] [735x907] [] []
tiedosto.png

14.12.2019 00:26:14
#282227 [+2] Piilota Suosittele

No siis ei kukaan voi välttää 100% ympäristön kuluttamisesta enää nykypäivänä oikeastaan. Tyhmä tuo tyttö kyllä on mut en ihan välttis hypokriitiks tuon jutun takia sanoisi.

14.12.2019 00:57:02
#282242 [+-] Piilota Suosittele

Mitäs jos menisi kouluun, oppisi asioita ja tekisi jotain maailman pelastamiseksi.

Vaikka uudenlaisia suodattimia, uudenlaisia muovinkeräimiä, kehittäisi vetyautoa eteenpäin....

Mutta ei, koska Greta.
Puhuva Antifa-pää, jonka tarkoitus on aikaansaada vasemmistomellakkaa ja ulinaa + pitää koululaiset poissa kouluista oppimasta asioita, jotta ovat tyhmemiä ulisijoita vasemmistomellakassa.

13.10.2020 23:13:42
#398594 [+-] Piilota Suosittele

>>282227 Mut pienistä asioista ne lähtee.Tossa on niin paljon muovia että mä häpeän reettaa.Ja kasvaako ruotsissa banaaneja puissa? Nekin tuodaan aasiasta tai etelä-amerikasta.Kaikki nää viherhippejen erikoisruuat ei kasva suomessa ja ne pitää tuoda ulkomailta,esim.avokado vaatii helvetisti vettä kasvaakseen ja sama on persikat, appelsiinit ja mansikat.

[ 14 viestiä | ]