Ei mihinkään Ei mihinkään
Lihaa saatana Lihaa saatana
takaspoileri takaspoileri
ränni ränni
Nätti swingi Nätti swingi
Mentaalisavukkeella on hyvä idea. Mentaalisavukkeella on hyvä idea.
vasemmistolainen vasemmistolainen
somali edelman somali edelman
pornoa pornoa
Strapon-mainos ajan hermoilla Strapon-mainos ajan hermoilla
Tissit Tissit
böö böö
jonnet ei tiedä jonnet ei tiedä
✌️ ✌️
Tsirbula Tsirbula
Homma toimii Homma toimii
Selasi luolaston ihania naisia Selasi luolaston ihania naisia
russian army russian army
Tissit Tissit
mirrin hieronta mirrin hieronta
nuudelipitsa nuudelipitsa
Tissit Tissit
Jallu Jallu
Olisitko mun Valentine, eiku... Olisitko mun Valentine, eiku...
 756 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 18.12.2019 13:24:27
[ + 4 | ]

ALDI

[37779] [Aldi.jpg] [0.02 MB] [552x414] [] []
Aldi.jpg

aldi

 · 

memes

18.12.2019 15:14:48
#283798 [+-] Piilota Suosittele

>>283780
Mitäs vikaa Lidlissä? En itse usein käy, mutta se on vaatimaton varasto täynnä paskaa joka on halvempaa juuri siksi.

Lidlin kalapuikot sisältävät eniten kalaa vertailussa (56%).

18.12.2019 17:31:15
#283834 [+-] Piilota Suosittele

>>283798
Lidlin kalapuikot sisältävät eniten kalaa vertailussa (56%).

Tosta muuten oli juttua joku 5v sitte tms ku testasivat noita kalapuikkoja. Lidlin kalapukioissa oli vähiten kalaa, vaikka pakkauksen mukaan sitä piti olla paljon enemmän.

18.12.2019 17:46:24
#283840 [+-] Piilota Suosittele

>>283834
Ai, no sitten Ilta-Paska puhuu paskaa. Ehkä kalan nahka ja sisälmykset lasketaan kaikissa kalapuikoissa kalaksi.

Kalaahan nekin, halpaa kalaa. Se oli joku 3kk sitte tehty juttu.

18.12.2019 19:00:32
#283884 [+-] Piilota Suosittele

>>283871
En oikein usko että kalapuikkoihin käytettäs parasta ja kalleinta osaa kalasta, se kun myllätään hyvin vaikka kalan pää ja muu roska, on se silti kalaa. Kala on terveellistä.

18.12.2019 21:05:46
#283952 [+-] Piilota Suosittele

>>283943
Ne Finduksen kalapuikot saivat aika laimean vastaanoton, ja Lidlin peräpuikot voittivat sokkotestissä.

Taisivat maistajaherrat olla häpeissään. Ei perunakaan paljoa kilolta maksa, mutta siitä voi tehdä hyvää.

18.12.2019 21:10:50
#283955 [+-] Piilota Suosittele

>>283953
Tiedän. Kun kuorit friteeraukset vittuun, et edes tiedä mitä syöt.

Suolaa pojat suolaa. Aivot eivät toimi ilman elektrolyyttitasapainoa. Ei suola ole mikään paha. Sinne vuon sekkaan ja reilusti :)

18.12.2019 21:47:04
#283974 [+-] Piilota Suosittele

>>283955
Ei se suola auta seitissä... Kun ei se vittu maistu edelleenkää millekkää :D Sentakia jos syön kalapuikkoja teen jonku tulise dipi tms.

[ 19 viestiä | ]