Onko hän kiinnostunut sinusta Onko hän kiinnostunut sinusta
Gourmet kana Gourmet kana
if you see him its too late if you see him its too late
Gachim@ster: Cinderella boys Gachim@ster: Cinderella boys
tissejä tissejä
Danny the vito Danny the vito
val malloy val malloy
en tiiä en tiiä
Kullityttö Pro Kullityttö Pro
Heräät yöllä klo 03:00 ja näet tämän, mitä teet? Heräät yöllä klo 03:00 ja näet tämän, mitä teet?
Isäukko soittaa Isäukko soittaa
boobs boobs
. . . . . .
Oh brother Oh brother
Bikinikierros Bikinikierros
squiiishh :3 squiiishh :3
hengiltä täytetty orava hengiltä täytetty orava
Marienhof Marienhof
hyvä musiikki hyvä musiikki
Mikä olisi sinun päätös? Mikä olisi sinun päätös?
Nico vastaan vesipullo Nico vastaan vesipullo
Opettaja sekaisin Opettaja sekaisin
tissie välii tissie välii
Iisakki Asimovisti Iisakki Asimovisti
 649 näyttökertaa, 15 viestiä, 4.86 MB, 1 tiedosto, 19.12.2019 16:33:39
[ + 4 - | ]

Ottaisin vain yhden leikkeen :3

[37801] [0.gif] [4.86 MB] [320x217] [] []
0.gif

kissa

(5209)  · 

varas

(150)  · 

gif

(490)  · 

kana

(136)
19.12.2019 19:30:15 | 19:30:24
#284181 [+-] Piilota Suosittele

@5evill

Kerro joskus miten onnistut laittamaan liharuokia :3 Onko onnistumisen salaisuus se että kaikkea haetaan kaupasta puolitoistakertainen määrä reseptiin nähden? >:3

19.12.2019 19:39:51
#284186 [+-] Piilota Suosittele

>>284181
>>284183
Vivamort saa syödä niin paljon kuivaruokaa kuin haluaa (= ei yhtään, mutta pitkin hampain uppoaa)

Ja puolitoista pussukkaa märkäruokaa/pv.

Sen lisäksi pieniä herkkupaloja söböstelyn mukaan :3

19.12.2019 19:42:23 | 19:48:01
#284189 [+-] Piilota Suosittele

>>284186

:333

Vivis onkin sopusuhtainen ja muutenkin tosi terveen näköinen :3 Ja touhuaa paljon ;3 Ahkera leikitys on aina plussaa :3

"Kupit täynnä raksuja ja vettä. Kuolen nälkään." >:3

29.09.2020 20:12:17 | 20:12:29
#394292 [+-] Piilota Suosittele

>>394175

Aah, klassinen "bad börh good börh" -metodi huumonien hämmentämiseksi <3 ;3

Vivis on ennen kaikkea raggausbaggaus ja kamubörh, mutta myös temperamenttinen sellainen ja saattaa oikeutetusti närgästyä, jos huomaa että jakamaton huomio ei ole hänessä juuri silloin kun pitäisi ;333

01.10.2020 15:21:02
#394896 [+-] Piilota Suosittele

>>394444

Sähän Viviksen olet kasvattanut ;333 Fyysiset eroavaisuudet koon ja börheyden suhteen ovat sivuseikka, muuten tepastellaan esim. hetereissuilla kuin kaksi marjaa :3 Jututkin ihan samoja, näennäiset erot johtuvat siitä että Mortti kommunikoi samalla logiikalla kuin saksankieliset, enemmän konsonantteja peräkkäin on enemmän ;3 Vaikka vokaalejakaan ei sovi unohtaa :3 *brrjurrmöyrr* :333

[ 15 viestiä | ]