logoja logoja
Koira ja mötikkä Koira ja mötikkä
Voi minua Voi minua
Valitse aseesi viisaasti Valitse aseesi viisaasti
Roast Me Roast Me
Jos ei heilaa helluntaina... Jos ei heilaa helluntaina...
Instant Karma for Obnoxious Douche Instant Karma for Obnoxious Douche
Sekosi börheydestään :3 Sekosi börheydestään :3
Muista imeä dil- vapettaa vastuullisesti Muista imeä dil- vapettaa vastuullisesti
Lauantai-iltapäivään herää joukko uljaita taistelijoita Lauantai-iltapäivään herää joukko uljaita taistelijoita
iloinen vauva iloinen vauva
huutis over 9000 huutis over 9000
Nyt loppu Nyt loppu
Naulan kantaan Naulan kantaan
Niin hyvää puujalkaa :D t. Harold Niin hyvää puujalkaa :D t. Harold
Sensuuri Sensuuri
Obama! Obama!
RS kollaasi RS kollaasi
Faija anna mun ajaa mökkitie lupaan että saunaan vettä vien... Faija anna mun ajaa mökkitie lupaan että saunaan vettä vien...
Koskettava tarina Koskettava tarina
Takaovi Takaovi
Ass battle: Aniki vs DeDeDe Ass battle: Aniki vs DeDeDe
Eikä oo takasin tuloos Eikä oo takasin tuloos
...mutta osaatko nimetä heidät? ...mutta osaatko nimetä heidät?
 644 näyttökertaa, 15 viestiä, 4.86 MB, 1 tiedosto, 19.12.2019 16:33:39
[ + 4 - | ]

Ottaisin vain yhden leikkeen :3

[37801] [0.gif] [4.86 MB] [320x217] [] []
0.gif

kissa

(5208)  · 

varas

(150)  · 

gif

(490)  · 

kana

(136)
19.12.2019 19:30:15 | 19:30:24
#284181 [+-] Piilota Suosittele

@5evill

Kerro joskus miten onnistut laittamaan liharuokia :3 Onko onnistumisen salaisuus se että kaikkea haetaan kaupasta puolitoistakertainen määrä reseptiin nähden? >:3

19.12.2019 19:39:51
#284186 [+-] Piilota Suosittele

>>284181
>>284183
Vivamort saa syödä niin paljon kuivaruokaa kuin haluaa (= ei yhtään, mutta pitkin hampain uppoaa)

Ja puolitoista pussukkaa märkäruokaa/pv.

Sen lisäksi pieniä herkkupaloja söböstelyn mukaan :3

19.12.2019 19:42:23 | 19:48:01
#284189 [+-] Piilota Suosittele

>>284186

:333

Vivis onkin sopusuhtainen ja muutenkin tosi terveen näköinen :3 Ja touhuaa paljon ;3 Ahkera leikitys on aina plussaa :3

"Kupit täynnä raksuja ja vettä. Kuolen nälkään." >:3

29.09.2020 20:12:17 | 20:12:29
#394292 [+-] Piilota Suosittele

>>394175

Aah, klassinen "bad börh good börh" -metodi huumonien hämmentämiseksi <3 ;3

Vivis on ennen kaikkea raggausbaggaus ja kamubörh, mutta myös temperamenttinen sellainen ja saattaa oikeutetusti närgästyä, jos huomaa että jakamaton huomio ei ole hänessä juuri silloin kun pitäisi ;333

01.10.2020 15:21:02
#394896 [+-] Piilota Suosittele

>>394444

Sähän Viviksen olet kasvattanut ;333 Fyysiset eroavaisuudet koon ja börheyden suhteen ovat sivuseikka, muuten tepastellaan esim. hetereissuilla kuin kaksi marjaa :3 Jututkin ihan samoja, näennäiset erot johtuvat siitä että Mortti kommunikoi samalla logiikalla kuin saksankieliset, enemmän konsonantteja peräkkäin on enemmän ;3 Vaikka vokaalejakaan ei sovi unohtaa :3 *brrjurrmöyrr* :333

[ 15 viestiä | ]