muistelua muistelua
Mitä tapahtuu kokoelmalleni? Mitä tapahtuu kokoelmalleni?
P U R P U R
Ylös! >:3 Ylös! >:3
kiva heppu kiva heppu
Spödermän eksyi maanalle Spödermän eksyi maanalle
hauskaa hauskaa
Synkassa Synkassa
wPaint wPaint
Vihanneksia Vihanneksia
Hämmentävää Hämmentävää
Haluvan somalaiseksi somalilaisen paikalle Haluvan somalaiseksi somalilaisen paikalle
Nosteleeh :3 Nosteleeh :3
rakkautta rakkautta
Rikkaan ja köyhän ero Rikkaan ja köyhän ero
pää siäis munaa ;))) pää siäis munaa ;)))
joo o joo o
!it htiw laeD !it htiw laeD
Häme wuz black Häme wuz black
muista suojaus muista suojaus
Tulet kotiin ja tää makaa sun lattial. Miten toimit Tulet kotiin ja tää makaa sun lattial. Miten toimit
False Positive - Redeem (2/2) False Positive - Redeem (2/2)
En ollutkaan, hahaa! En ollutkaan, hahaa!
OC in use OC in use
 644 näyttökertaa, 15 viestiä, 4.86 MB, 1 tiedosto, 19.12.2019 16:33:39
[ + 4 - | ]

Ottaisin vain yhden leikkeen :3

[37801] [0.gif] [4.86 MB] [320x217] [] []
0.gif

kissa

(5208)  · 

varas

(150)  · 

gif

(490)  · 

kana

(136)
19.12.2019 19:30:15 | 19:30:24
#284181 [+-] Piilota Suosittele

@5evill

Kerro joskus miten onnistut laittamaan liharuokia :3 Onko onnistumisen salaisuus se että kaikkea haetaan kaupasta puolitoistakertainen määrä reseptiin nähden? >:3

19.12.2019 19:39:51
#284186 [+-] Piilota Suosittele

>>284181
>>284183
Vivamort saa syödä niin paljon kuivaruokaa kuin haluaa (= ei yhtään, mutta pitkin hampain uppoaa)

Ja puolitoista pussukkaa märkäruokaa/pv.

Sen lisäksi pieniä herkkupaloja söböstelyn mukaan :3

19.12.2019 19:42:23 | 19:48:01
#284189 [+-] Piilota Suosittele

>>284186

:333

Vivis onkin sopusuhtainen ja muutenkin tosi terveen näköinen :3 Ja touhuaa paljon ;3 Ahkera leikitys on aina plussaa :3

"Kupit täynnä raksuja ja vettä. Kuolen nälkään." >:3

29.09.2020 20:12:17 | 20:12:29
#394292 [+-] Piilota Suosittele

>>394175

Aah, klassinen "bad börh good börh" -metodi huumonien hämmentämiseksi <3 ;3

Vivis on ennen kaikkea raggausbaggaus ja kamubörh, mutta myös temperamenttinen sellainen ja saattaa oikeutetusti närgästyä, jos huomaa että jakamaton huomio ei ole hänessä juuri silloin kun pitäisi ;333

01.10.2020 15:21:02
#394896 [+-] Piilota Suosittele

>>394444

Sähän Viviksen olet kasvattanut ;333 Fyysiset eroavaisuudet koon ja börheyden suhteen ovat sivuseikka, muuten tepastellaan esim. hetereissuilla kuin kaksi marjaa :3 Jututkin ihan samoja, näennäiset erot johtuvat siitä että Mortti kommunikoi samalla logiikalla kuin saksankieliset, enemmän konsonantteja peräkkäin on enemmän ;3 Vaikka vokaalejakaan ei sovi unohtaa :3 *brrjurrmöyrr* :333

[ 15 viestiä | ]