Kerro joskus miten onnistut laittamaan liharuokia :3 Onko onnistumisen salaisuus se että kaikkea haetaan kaupasta puolitoistakertainen määrä reseptiin nähden? >:3
Vivis on ennen kaikkea raggausbaggaus ja kamubörh, mutta myös temperamenttinen sellainen ja saattaa oikeutetusti närgästyä, jos huomaa että jakamaton huomio ei ole hänessä juuri silloin kun pitäisi ;333
Sähän Viviksen olet kasvattanut ;333 Fyysiset eroavaisuudet koon ja börheyden suhteen ovat sivuseikka, muuten tepastellaan esim. hetereissuilla kuin kaksi marjaa :3 Jututkin ihan samoja, näennäiset erot johtuvat siitä että Mortti kommunikoi samalla logiikalla kuin saksankieliset, enemmän konsonantteja peräkkäin on enemmän ;3 Vaikka vokaalejakaan ei sovi unohtaa :3 *brrjurrmöyrr* :333
[
15 viestiä
|
]
⭰
Tasapainoinen börh
Kissoja, kissoja kaikkialla...
huomio
Näyttää kiintoisalta :3
Norjalainen metsäkissa luonnollisessa ympäristössään :3
Korttibörh
onnellinen perhe
Moi, mihin me tultiin? ;3
Tarvitsetko talouspaperia?
Kallis homo !
Kissakuvia
Noooooouuuuu!!! >:3
Nala ja Kahvin photobomb :3
Börheä perustaja-isä suurella merikadulla
Tasapainoista kuuntelua :3
Börh
KATTI-LA
Koulutettu kissa
Koa lukemassa ja kissa
pikkukisu
Susanna Lönnberg - Mustan kissan tango (Volevo un gatto nero)