Leikitti Leikitti
Pyhimys Pyhimys
ULLATUS! ULLATUS!
STFUCunt STFUCunt
Juuri näin :DD Juuri näin :DD
Miia ennen ja nyt Miia ennen ja nyt
Chefs Chefs
Fasismi Fasismi
KKK KKK
Painineitoset Painineitoset
Jalkapallia 2 Jalkapallia 2
Oletko sinä homo? Oletko sinä homo?
Pakotettu perspektiivi Pakotettu perspektiivi
Jeccu :D Jeccu :D
Muutama galaksi Muutama galaksi
Allahu SÄhlmän Haram Allahu SÄhlmän Haram
Kissa levitoi :3 Kissa levitoi :3
Cosmos siististi cool ja satan :D Cosmos siististi cool ja satan :D
turvallista matkaa turvallista matkaa
Dolan vihellysmusa Dolan vihellysmusa
ei huomannut että joku katsoi ei huomannut että joku katsoi
Automatisoitu vauvan ruokkija Automatisoitu vauvan ruokkija
huppista keikkaa huppista keikkaa
Vegaani Vegaani
 1 135 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 22.12.2019 01:06:57
[ + 13 - | ]

Luukku 2019/22: 2 tyttötonttua ja 1 pallo

[37872] [2-tyttotonttua-ja-1-pallo.png] [0.47 MB] [2800x2800] [] []
2-tyttotonttua-ja-1-pallo.png

joulukalenteri

(69)  · 

antero

(24)  · 

huulet

(13)  · 

koriste

(8)  · 

pallo

(79)
22.12.2019 11:41:51 | 12:06:47
#285019 [+-] Piilota Suosittele

284989

Ei muuten ole muokkaus valmiista kuvasta. Jokainen pikseli on käsin naputeltu paikalleen. Pallon osalta yksi kerrallaan, siis ihan kirjaimelisesti. Siksi työn valmistumiseen meni aikaa noin pari viikkoa. Mallia on toki otettu useista valokuvasta (seitsemän).

Kasvojen osalta luonti tehtii useamman pikselin ryhmissä. Huulissa taas tarvittiin enemmän yksityiskohtia.

Arvelin, että tulee keskustelua tekotavasta, joten skaalasin kuvan sen valmistuttua isommaksi. Zoomaamalla siis pääsee tarkastelemaan kuvaa pikselitasolla.

22.12.2019 12:19:09 | 12:20:43
#285026 [+-] Piilota Suosittele

285022

Painttia ei vaadittu, vaikka sitä suositeltiinkin, sääntöjen mukaan on siis toimittu. Softa oli photari, jossa paintin kynää vastaava työkalu iman "antialiasointia".

23.12.2019 21:43:25
#285375 [+-] Piilota Suosittele

285370

Hahhhahhah, sepäs mukavaa :D Olin duunissa vähän aikaa ku koneet pitää talvihuoltaa (ketjut, rasvaukset, jne.), ja taukopaikka oli mökki. En käytä luolastoa mökiltä käsin vammasella älypuhelimella.

Mikä oli media johon viittasit?

23.12.2019 22:38:34
#285415 [+-] Piilota Suosittele

285376

Mä sanoin jo joskus alkukuussa 4. muistaakseni etten voi näitä nyt tehdä. 12. ja 16. No siitähän nyt vedettiin rokkaa nenään.

En aina jaksa tai tuolloin edes ehtiny kun oli duuneja.

24.12.2019 01:54:45
#285490 [+-] Piilota Suosittele

285469

Tuli kuitenkin säästettyä se paskalitku huomiselle? En mäkään kyllä tota bulkkilitkua kehumaan lähtis, mut ainakaan se ei ole liuotinta.

[ 11 viestiä | ]