kahdestaan :3 kahdestaan :3
mällinen angela mällinen angela
tää on mulla tinderissä. lupas tulla suomeen ku corona loppuu tää on mulla tinderissä. lupas tulla suomeen ku corona loppuu
Ratsukoronapoliisi Ratsukoronapoliisi
maria eiku... maria eiku...
Konnii-lian Konnii-lian
Tiina Jylhän CE-sertifikaatti Tiina Jylhän CE-sertifikaatti
Hähää! Hähää!
Pandemia Polkka Pandemia Polkka
Biljardii Biljardii
minä en välitä mistään :3 minä en välitä mistään :3
stephen hawkings stephen hawkings
Tulee tekemään höpöä Tulee tekemään höpöä
Siri Call my girlfriend Siri Call my girlfriend
matti ja teppo matti ja teppo
Niemeen rakennetun kaupungin auringonlasku Niemeen rakennetun kaupungin auringonlasku
kopioituivat :3 kopioituivat :3
Volga Volga
Jos titanic ois ollu parempi leffa... Jos titanic ois ollu parempi leffa...
Korona Korona
Miltä niilon päässä maailma kuulostaa Miltä niilon päässä maailma kuulostaa
muutama star trek muutama star trek
Yle uutisoi koronaviruksesta Yle uutisoi koronaviruksesta
Lauantai käyntiin Lauantai käyntiin
 1 135 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 22.12.2019 01:06:57
[ + 13 - | ]

Luukku 2019/22: 2 tyttötonttua ja 1 pallo

[37872] [2-tyttotonttua-ja-1-pallo.png] [0.47 MB] [2800x2800] [] []
2-tyttotonttua-ja-1-pallo.png

joulukalenteri

(69)  · 

antero

(24)  · 

huulet

(13)  · 

koriste

(8)  · 

pallo

(79)
22.12.2019 11:41:51 | 12:06:47
#285019 [+-] Piilota Suosittele

284989

Ei muuten ole muokkaus valmiista kuvasta. Jokainen pikseli on käsin naputeltu paikalleen. Pallon osalta yksi kerrallaan, siis ihan kirjaimelisesti. Siksi työn valmistumiseen meni aikaa noin pari viikkoa. Mallia on toki otettu useista valokuvasta (seitsemän).

Kasvojen osalta luonti tehtii useamman pikselin ryhmissä. Huulissa taas tarvittiin enemmän yksityiskohtia.

Arvelin, että tulee keskustelua tekotavasta, joten skaalasin kuvan sen valmistuttua isommaksi. Zoomaamalla siis pääsee tarkastelemaan kuvaa pikselitasolla.

22.12.2019 12:19:09 | 12:20:43
#285026 [+-] Piilota Suosittele

285022

Painttia ei vaadittu, vaikka sitä suositeltiinkin, sääntöjen mukaan on siis toimittu. Softa oli photari, jossa paintin kynää vastaava työkalu iman "antialiasointia".

23.12.2019 21:43:25
#285375 [+-] Piilota Suosittele

285370

Hahhhahhah, sepäs mukavaa :D Olin duunissa vähän aikaa ku koneet pitää talvihuoltaa (ketjut, rasvaukset, jne.), ja taukopaikka oli mökki. En käytä luolastoa mökiltä käsin vammasella älypuhelimella.

Mikä oli media johon viittasit?

23.12.2019 22:38:34
#285415 [+-] Piilota Suosittele

285376

Mä sanoin jo joskus alkukuussa 4. muistaakseni etten voi näitä nyt tehdä. 12. ja 16. No siitähän nyt vedettiin rokkaa nenään.

En aina jaksa tai tuolloin edes ehtiny kun oli duuneja.

24.12.2019 01:54:45
#285490 [+-] Piilota Suosittele

285469

Tuli kuitenkin säästettyä se paskalitku huomiselle? En mäkään kyllä tota bulkkilitkua kehumaan lähtis, mut ainakaan se ei ole liuotinta.

[ 11 viestiä | ]