eräät käyttäjät hehe eräät käyttäjät hehe
Uimahyppy Uimahyppy
Terveelliset elämäntavat. Terveelliset elämäntavat.
Hieno logiikka hermanni Hieno logiikka hermanni
tissit tissit
Jännä Jännä
Amiga Addict Amiga Addict
vittuilu on taitolaji vittuilu on taitolaji
Jaakolle turvallinen tila äkkiä! Jaakolle turvallinen tila äkkiä!
onnettomuus onnettomuus
Ralli Ralli
Kemi Kemi
juuh elikkäs... juuh elikkäs...
high fife high fife
Change my mind Change my mind
Alex on aina oikeassa Alex on aina oikeassa
keksiburger keksiburger
Check your privilege Check your privilege
titanic titanic
Sanna neuvoo Sanna neuvoo
Ykkösellä sisään. Hole-in-one Ykkösellä sisään. Hole-in-one
Mr_Pihvi ostoksilla Mr_Pihvi ostoksilla
Repon lempikolikot: Hevosmarkka Repon lempikolikot: Hevosmarkka
Monikulttuuri Monikulttuuri
 1 806 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.76 MB, 1 tiedosto, 11.01.2020 01:50:41
[ + 5 | ]

jollaki ollu liikaa vapaa aikaa

[38383] [liikaa-vapaa-aikaa.png] [0.76 MB] [1146x743] [] []
liikaa-vapaa-aikaa.png

sanna marin

(322)  · 

anal

(60)  · 

deepfake

(10)
13.01.2020 01:07:45
#293167 [+-] Piilota Suosittele

>>292568
"Kyllä Samariinia laittaisi pakoputkeen mielellään."

Pakko se on myöntää että varmaan aika metka tunne se vois olla. Eipä siinä mitään, kukin tyylillään.
Sitä vaan jäin miettimään että kuinka se pulveri saadaan pakoputkeen? Vai pitääkö se eka sekottaa veteen?

13.01.2020 18:55:06
#293420 [+-] Piilota Suosittele

>>293167
Sä laitat sitä bensan sekaan ja autoa ei närästä enää. Ylimääräiset jäänteet sitten kun autoa ei enää närästä valuvat pakoputkeen asti ja vähitellen pois. Ei saa sekoittaa veteen, autoon ei saa laittaa bensatankkiin vettä, mutta Samarinia saa.

#faktanurkka

[ 3 viestiä | ]