Kaikki paikallaan Kaikki paikallaan
gisse :D gisse :D
Surprise Surprise
Joku KERTOI... Joku KERTOI...
Hengailua Natsukin kanssa Hengailua Natsukin kanssa
Hyvä leffa Hyvä leffa
ei menny valoista ei menny valoista
Naurattaa Naurattaa
Siisti skini Siisti skini
Feministipuolueen antia. Feministipuolueen antia.
"Ilmainen mainostus on korvaamatonta" "Ilmainen mainostus on korvaamatonta"
Stereotyyppi Stereotyyppi
Takakenossa uusiin seikkailuihin Takakenossa uusiin seikkailuihin
Teknik sano ryssä, kun... Teknik sano ryssä, kun...
lähiruokaa lähiruokaa
lembäälän hobitti lembäälän hobitti
Aamiainen vuoteeseen Aamiainen vuoteeseen
Kattoppa silimmiinkkiin Kattoppa silimmiinkkiin
Joni Weiner Joni Weiner
Pallea Pallea
Ei autoja minnekään! Ei autoja minnekään!
Tallahasseesahallat Tallahasseesahallat
Cacodemon Cacodemon
Talvi on tulossa Talvi on tulossa
 751 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.61 MB, 1 tiedosto, 13.01.2020 09:41:45
[ + 4 - | ]

Greta taas..

[38462] [Text-Over-Photo_1578897533836.png] [0.61 MB] [1080x851] [] []
Text-Over-Photo_1578897533836.png

greta

(72)  · 

isä

(77)
13.01.2020 19:03:54
#293424 [+-] Piilota Suosittele

Ja Antifantti-paidankin äiti puki päälle. Ihan väkisin.

Eihän Hullu-Reetta co2-näkökykyineen ole poliittinen. Ei. Paitsi helvetin äärivasemmistolainen.

Mutta koska äärivasemmistolaisuus, ei lasketa. Ainakaan äärivasemmistolaisten mielestä.
Ja muuta mieltä olevat potkitaan töistään pois.

Terveisin Levykauppa Räx.

PS. Meille Levykauppaan eivät pääse oikeistoajattelijat sisälle. Eivätkä kaljut vasemmistolaiset. Eivätkä lihaa syövät vasemmistolaiset. Eivätkä auton omistavat vasemmistolaiset.

[ 9 viestiä | ]