Mitä näenkään Mitä näenkään
No Fun Burgeri No Fun Burgeri
los problemos?? los problemos??
ammu ammu
haulikkokalle haulikkokalle
NYET... NYET...
Shwing! Shwing!
hehe-man hehe-man
kommentint kommentint
peniksen venyttelyä peniksen venyttelyä
Please go on Please go on
Smoke weed Smoke weed
Ei ole mitään syytä kiihtyä Ei ole mitään syytä kiihtyä
Pako :3 Pako :3
Fobba Fobba
Karvatennari Karvatennari
painu vittuun peniksesi kanssa painu vittuun peniksesi kanssa
Viikonlopun viinapirut Viikonlopun viinapirut
Meikäläisen teema Meikäläisen teema
Pulma Pulma
Banned Banned
Psykoosi ankka Psykoosi ankka
Niin sympaattinen :) Niin sympaattinen :)
Kaunis töttö :3 Kaunis töttö :3
 751 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.61 MB, 1 tiedosto, 13.01.2020 09:41:45
[ + 4 - | ]

Greta taas..

[38462] [Text-Over-Photo_1578897533836.png] [0.61 MB] [1080x851] [] []
Text-Over-Photo_1578897533836.png

greta

(72)  · 

isä

(77)
13.01.2020 19:03:54
#293424 [+-] Piilota Suosittele

Ja Antifantti-paidankin äiti puki päälle. Ihan väkisin.

Eihän Hullu-Reetta co2-näkökykyineen ole poliittinen. Ei. Paitsi helvetin äärivasemmistolainen.

Mutta koska äärivasemmistolaisuus, ei lasketa. Ainakaan äärivasemmistolaisten mielestä.
Ja muuta mieltä olevat potkitaan töistään pois.

Terveisin Levykauppa Räx.

PS. Meille Levykauppaan eivät pääse oikeistoajattelijat sisälle. Eivätkä kaljut vasemmistolaiset. Eivätkä lihaa syövät vasemmistolaiset. Eivätkä auton omistavat vasemmistolaiset.

[ 9 viestiä | ]