Ansakortin aktivointifiilis Ansakortin aktivointifiilis
Oh hi :3 Oh hi :3
Gachi Muchi 64 Gachi Muchi 64
tyttö tyttö
Nelinkertainen meemieditointi Nelinkertainen meemieditointi
Niin ;_; Niin ;_;
lol random xD lol random xD
Anita Ekberg Anita Ekberg
It is a bad pain It is a bad pain
Syö paskaa Syö paskaa
Viihteelle substansseja Viihteelle substansseja
Super Gachi Kart Super Gachi Kart
Teimo, vanha runkkari Teimo, vanha runkkari
Nekromantiaa Nekromantiaa
Vittu et pärisee t: kismir Vittu et pärisee t: kismir
M. A. Numminen - Gummidusgaugobudgi M. A. Numminen - Gummidusgaugobudgi
Tauski Tauski
Kaksinaismooraalia Kaksinaismooraalia
hehe hehe
Kinosti vitusti Kinosti vitusti
H♂m♂ntaisauna: What does the slave say H♂m♂ntaisauna: What does the slave say
Älä kurki >:3 Älä kurki >:3
Boku Boku
Nico nico ni! Nico nico ni!
 961 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 14.01.2020 22:43:49
[ + 5 - | ]

kaleksia

[38519] [cxx.jpg] [0.09 MB] [476x1048] [] []
cxx.jpg

15.01.2020 01:42:59
#293884 [+1] Piilota Suosittele

Hetkonen... Toihan oli (12,90€ - pantit kori 2,20€ ja pullot 2,40€ = 8,30€) halvempaa kuin nykysin virossa. Tais olla lautakasa matin veron alennusten ansiota joskus vuonna 2004, silloin sai paikallisesta ruokavarastosta viikonlopun startteri mäyriksen joko karhua tai koffia ja zippi askin lämää tasan 10€, ääs marketista sai pullokorin lahden erikoista tai ruuti(?) olutta tasan 16€ ja kaupungissa prisma myi kurjala (tölkki)salkkuja 15,90€. Cassa (keskon) myi vaihtelevia merkkejä 16€ kori(huom. kori pantti teki edullisemmaksi verrattuna mäyrikseen) tai sama ölyt 7,95 mäyriksenä. Voi niitä aikoja.

16.09.2021 11:40:35
#501207 [+-] Piilota Suosittele

>>293844

Juomajakelu oli myös parempaa silloin. Ei ollut ongelmia niin kuin nykyään. Mutta tämä lähti siitä, että juomapullopalautukset pitää saada halvemmaksi. Siksi lasipullot poistuivat markkinoilta. Tilalle tuli tölkit, jotka hajoavat monet ja pintanirhaisusta. Hinta myös nousi äärettömiin.

Että voidaankin sanoa, että hyvin meni.

[ 14 viestiä | ]