Huuuuoomenta... :3 Huuuuoomenta... :3
kova sika kova sika
veikeä kissa :3 veikeä kissa :3
Renkaanvaihdon aika Renkaanvaihdon aika
Perus settiä Perus settiä
Mitenkä saa sulaneen muovin pois? Mitenkä saa sulaneen muovin pois?
30-luvun piirretty 30-luvun piirretty
moonshine methanol burning in toyota back pelt moonshine methanol burning in toyota back pelt
Töissa Töissa
Naimisiin Naimisiin
Joogaa Joogaa
Päkka Päkka
Joku pelle Joku pelle
Lomavideo Lomavideo
Posti Pate Posti Pate
peljästyi peljästyi
Salilla tapahtuu Salilla tapahtuu
Fingerpori Fingerpori
auttaa kulkukissaa juomaan auttaa kulkukissaa juomaan
Maailman pelastajat Maailman pelastajat
:D :D :D :D
mitä kuivauspusseissa on sisällä mitä kuivauspusseissa on sisällä
liian hauskaa liian hauskaa
Gondola gosling Gondola gosling
 959 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 14.01.2020 22:43:49
[ + 5 - | ]

kaleksia

[38519] [cxx.jpg] [0.09 MB] [476x1048] [] []
cxx.jpg

15.01.2020 01:42:59
#293884 [+1] Piilota Suosittele

Hetkonen... Toihan oli (12,90€ - pantit kori 2,20€ ja pullot 2,40€ = 8,30€) halvempaa kuin nykysin virossa. Tais olla lautakasa matin veron alennusten ansiota joskus vuonna 2004, silloin sai paikallisesta ruokavarastosta viikonlopun startteri mäyriksen joko karhua tai koffia ja zippi askin lämää tasan 10€, ääs marketista sai pullokorin lahden erikoista tai ruuti(?) olutta tasan 16€ ja kaupungissa prisma myi kurjala (tölkki)salkkuja 15,90€. Cassa (keskon) myi vaihtelevia merkkejä 16€ kori(huom. kori pantti teki edullisemmaksi verrattuna mäyrikseen) tai sama ölyt 7,95 mäyriksenä. Voi niitä aikoja.

16.09.2021 11:40:35
#501207 [+-] Piilota Suosittele

>>293844

Juomajakelu oli myös parempaa silloin. Ei ollut ongelmia niin kuin nykyään. Mutta tämä lähti siitä, että juomapullopalautukset pitää saada halvemmaksi. Siksi lasipullot poistuivat markkinoilta. Tilalle tuli tölkit, jotka hajoavat monet ja pintanirhaisusta. Hinta myös nousi äärettömiin.

Että voidaankin sanoa, että hyvin meni.

[ 14 viestiä | ]