juoppo juoppo
Oikeat Sol kiertoradat simulaatio Oikeat Sol kiertoradat simulaatio
Mitä vithua t. kisse Mitä vithua t. kisse
harry, you wasnt wizard harry, you wasnt wizard
Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa? Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa?
@Repostnik @Repostnik
sulaa sulaa
Me vapautimme heidät eivätkä he koskaan anna sitä anteeksi Me vapautimme heidät eivätkä he koskaan anna sitä anteeksi
Paint-joulukalenteri Paint-joulukalenteri
Liikaa vaatetta Liikaa vaatetta
Loppui se läpsiminen Loppui se läpsiminen
meanwhile in australia meanwhile in australia
Sihijuomaa Sihijuomaa
Vittu ku yrittää pelata dark souls mut läski sisko haluu nussii. Vittu ku yrittää pelata dark souls mut läski sisko haluu nussii.
Muutama webm 29 Muutama webm 29
jeccuilija :3 jeccuilija :3
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
Läski Läski
Pitää maistaa :3 Pitää maistaa :3
Nuuskis näki sut Nuuskis näki sut
joku Darius joku Darius
Meita ainna suutetaan Meita ainna suutetaan
new dive class new dive class
Kesä, kärpäset ja nudistiranta. Kesä, kärpäset ja nudistiranta.
 878 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.52 MB, 1 tiedosto, 18.01.2020 02:52:57
[ + 3 | ]

Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti

[38648] [IMG_20170921_131651.jpg] [1.52 MB] [2592x1944] [] []
IMG_20170921_131651.jpg

kissa

(5208)  · 

kissanpentu

(294)  · 

karvinen

(83)  · 

lakana

(7)  · 

sänky

(133)  · 

söpö

(156)  · 

nöpö

18.01.2020 11:18:08 | 11:20:47
#295553 [+-] Piilota Suosittele

>>295549

Iskä lähti frakkiostoksille, eikä tullut koskaan takaisin ;__; :3

Asuttiin Oulun Iinatissa tuohon aikaan ja naapuri toi maalta Tytin (veli nimesi oman luokanvalvojansa mukaan johon se oli ihastunut pikkupoikana, ei kyllä myöntänyt ikinä)

Hänet leikattiin vasta tämän ensimmäisen pentueen jälkeen. (yksi syntyi kuolleena) Hän oli teiniäiti, vasta toinen kiima-aika elämässään.

18.01.2020 15:44:55 | 15:45:29
#295620 [+-] Piilota Suosittele

>>295553

Lähti hurmaamaan lisää naaraita hienon asunsa kanssa ;_____________; :3 Mahtoiko olla tuollainen frakkiasuinen, vai olikohan sellainen jossa enemmänkin valkoista ja pennut olivat miksaus. Ainakin tyylikkäät valkoinen paita ja valkoiset nilkkasukat löytyivät :3

:333 Piti olla kyllä tosi ihastunut ;3 Ottaen huomioon kuinka paljon tykkäätte kissoista :3

Voi biene <3 :3 Onneksi kaksi vauvelia kuitenkin voivat börheästi :333

18.01.2020 17:03:04 | 17:08:00
#295654 [+-] Piilota Suosittele

>>295620

Stryykas ineen ja lähti piipulle ;3

edit: ja kyllä meillä oli epäilyksemme isästä, pari kollia kävi siinä "suihkuttelemassa" ja "vonkaamassa" monesti Tyttiä riiulle *mJour*
Sitä valko"hanskaista" harmaata muistuttavat nämä killit enemmän.
Olisi enemmänkin juttua heistä, mutta jätänpä editin tähän :3

Kun on vanhoja kuvia...
Söpö on jo kissojen taivaisella narukerällä, Nöpöstä en tiedä niinkään, mutta hän meni Hailuotoon pikkutytölle kaveriksi, joten siellä saaressa on varmaan nöböliinejä laumoittain.

18.01.2020 19:22:24
#295711 [+-] Piilota Suosittele

>>295654

Boys will be boys ;3 Toinen edes ihan täysi-ikäinenkään >:3

Niin se aika kuluu ;___; :3 Herää kysymys mikä mahtaa olla Hailuodon oravatilanne tällä hetkellä >:3

18.01.2020 19:41:10
#295715 [+-] Piilota Suosittele

>>295711

Olen varmaan maininnut Tytistä oravien kauhuna ja "murha-puusta"?

No hän näytti kerran miten ne madon luvut niille talttahampaille tulee.
Katsoin ihan ihmeissäni kun Tytti juoksu-hyppäsi-kiipesi puuhun 2m korkeudelle ja samalla liikkeellä takaisin nurmelle ja pihapensaaseen piiloon...

:O

[ 9 viestiä | ]