Mee nyt nukkuun t. kissa :3 Mee nyt nukkuun t. kissa :3
Let's get rambling Let's get rambling
Toinen ulottovuus Toinen ulottovuus
Tero ihan vahingossa Tero ihan vahingossa
Dee n Dee Dee n Dee
"Mihin hypätään?" "Mihin hypätään?"
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
Räkä Räkä
Hupsista Hupsista
rölli rölli
Repostnik lumitöissä Repostnik lumitöissä
Tale selaa nettiä Tale selaa nettiä
Kebabhuumoria - osa 7 Kebabhuumoria - osa 7
Kotirauhaa on rikottu Kotirauhaa on rikottu
Näillä voitetaan kaikki kisat. Näillä voitetaan kaikki kisat.
Marko Vanhanen kävi meripäivil. Marko Vanhanen kävi meripäivil.
Subzero Subzero
insinööri insinööri
Jhnna tanssilattialla Jhnna tanssilattialla
Stance [R I C A R D O] Stance [R I C A R D O]
ammattimies, osa 2. ammattimies, osa 2.
Meidän pitää mennä syvemälle Meidän pitää mennä syvemälle
30 vai 15? 30 vai 15?
Pieniä osia Pieniä osia
 806 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 24.01.2020 16:28:23
[ + 8 - | ]

tämä onkin nyt minun paikka :3

[38864] [0.mp4] [0.54 MB] [640x640] [] []

kissa

(5209)  · 

tietokone.makaa

24.01.2020 21:47:19 | 21:47:26
#298649 [+-] Piilota Suosittele

>>298646

Auts :3

Ensin singahdetaan ja sitten nostetaan lämpötilaa, yrittää vissiin varmistaa ettei tule vähäbörheistä jälkikasvua kilpailemaan huomiosta >:3

24.01.2020 21:59:55 | 22:04:38
#298658 [+-] Piilota Suosittele

>>298649
Jos tietäisin kaikki tuon rakkauspakkauksen aivoitukset niin olisin viisaampi. :3

Edit ja se bört-kylki-isku tulee ensimmäisenä, tai käpylehmä pomppu, tai kyynärpää-maistelu :3

Aihe on varmaan - HERÄTYS!

25.01.2020 15:28:06
#298898 [+-] Piilota Suosittele

>>298879
Niitähän hän himoaa juuri. Niitä mukava raapia ja natustella. Pehmusteiden kuplamuovit poksahtelevat kynsissä ja kesken kepposen voi aina nukahtaa pehmeään petiin.

Ja Vivis tietää tasan tarkkaan että on ilkityössä. Monta kertaa olen jo öisin herännyt komentamaan. :3

25.01.2020 20:50:16
#298959 [+-] Piilota Suosittele

>>298898

Tietenkin tietää. Sehän tekee koko keppostelusta kaksin verroin makoisampaa. >:3

Yritäpä nyt sitten opettaa pois kirjekuorista kun on kerran niihin oppinut. Good luck ;3

[ 12 viestiä | ]