hitler hitler
Yksinäiset vuoret 1/4 Yksinäiset vuoret 1/4
en ymmärrä :3 en ymmärrä :3
Nasevia vastauksia Nasevia vastauksia
Achtung Achtung
Oof Oof
Mäkin haluun olla kirottu Mäkin haluun olla kirottu
Tuhlausta Tuhlausta
Paska päivä Paska päivä
maniacs maniacs
Spirit animal Spirit animal
nyt sattui akileeseen nyt sattui akileeseen
Kamerukset :3 Kamerukset :3
Ensiapua Ensiapua
Tami juttelee Tami juttelee
Furryt Furryt
En ole vegaani. En ole vegaani.
Taistelumato Taistelumato
Vitas Vitas
ihana nainen ihana nainen
Hollanti Hollanti
Natsikaavio Natsikaavio
siivousapulainen :3 siivousapulainen :3
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
 1 185 näyttökertaa, 16 viestiä, 7.7 MB, 1 tiedosto, 26.01.2020 14:04:42
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 26.01.2020.

Onko työtodistus ?

[38917] [video0.mp4] [7.7 MB] [352x640] [] []

poliisi

(331)  · 

mamu

(210)
26.01.2020 15:53:37
#299206 [+-] Piilota Suosittele

>>299200 Tää kyllä ehdottomasti.
Kieltämättä kuskillakin todella ärsyttävä ja tollanen selkeän provokatiivinen asenne, mutta toisaalta ei sen pitäs vaikuttaa poliisin toimintaan. Ilman kontekstia aika hankala lähtee tilannetta arvioimaan.

26.01.2020 16:07:00
#299216 [+-] Piilota Suosittele

>>299206
Luulis, että skoudeilla on jonkinlainen toimintaohjeistus sen varalle miten vastaavia hankalia asiakkaita käsitellään. Nyt näytti siltä että meni ihan lukkoon.

En tiedä mitä työtodistusta tuossa kyseltiin, mutta poliisilla on aina mukana virkamerkki ja poliisin velvollisuus on näyttää se pyydettäessä. Virkamerkissä on arvo, nimi ja valokuva.

26.01.2020 16:10:10 | 16:12:09
#299218 [+-] Piilota Suosittele

>>299216 Jep, luulen että aika paljon vaikutti tossa tohon lukkoon menemiseen toi, että ei tajunnu että virkamerkkiä kyselee.
Toki myös varmasti ko. poliisin ikä vaikuttaa koska äkkiseltään aika ns. wanhan liiton jäbä, ko ei hermot kestä yhtään.

Riippuu toki että mistä toiki kuski on suomeen tullu, koska ihan ymmärrettävää sinällään että toisaalla ehkä tarvii kysellä noita virkamerkkejä vähän vakavammin.

26.01.2020 18:31:23
#299299 [+-] Piilota Suosittele

Tais vähän vituttaa poliisi-patua, ja sähläm tais nostaa vitutusta noin 200% :D

Ois vaan näyttäny korttinsa. Ehkä läski unohti sen autoon ja eikä jaksanu hakea.

26.01.2020 22:24:58
#299388 [+1] Piilota Suosittele

>>299216
Eipä poliisi setä kyllä hyvin tota hoitanu, mut toisaalta mikä vitun työtodistus :D

Täytyy kyllä sanoa, että vammanen ja kallu kohtas.

27.01.2020 14:43:28
#299611 [+-] Piilota Suosittele

Harvinaisen inhimilliseen tyyliin nousi sian vitutus käyrä.. hyvä että siaksi edes uskoisi.. ehkä tuo arvon kulttuurin rikastajakin hämmentyi samasta syystä.. tosin tuolla tavalla rikastavat vois rikastaa ehkä jossain ihan muualla..

31.01.2020 17:53:23
#301287 [+1] Piilota Suosittele

No olis sanonu musulle että minäpä lähden soittelemaan työtodistusta esimieheltä, te ette lähde tästä mihinkään. Sit vaan kuluttaa aikaa nii perkeleesti.

31.01.2020 17:55:57
#301288 [+3] Piilota Suosittele

>>299216 Työtodistus on työsuhteen päättyessä tyontekijän pyynnöstä annettava todistus työnteosta.
:DD vitu musu eka ne termit kuntoo, sit vasta takaisin tekemään tälläistä.

[ 16 viestiä | ]