Koulunkäyjägondola Koulunkäyjägondola
valo bete :D valo bete :D
Yiff yiff Yiff yiff
Pakko ottaa! Pakko ottaa!
Viidennen koronarokotteen jälkitunnelmia Viidennen koronarokotteen jälkitunnelmia
Manlet Putler Manlet Putler
Potkupalloa Potkupalloa
Hesessä rottaongelma Hesessä rottaongelma
deodorantti hajos deodorantti hajos
ilmainen matka ilmainen matka
Japanin aktiivimalli iskee ninjoihin. Japanin aktiivimalli iskee ninjoihin.
neekeriopistot ja sillee :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD neekeriopistot ja sillee :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Leikkiaika on ohi! Leikkiaika on ohi!
Pelottava <:3 Pelottava <:3
p a c s u Ai p a c s u Ai
Sharp dressed man Sharp dressed man
10v vanhaa jo mutta toimii edelleen. 10v vanhaa jo mutta toimii edelleen.
tigerr benson tigerr benson
Mikä harmittaa? Mikä harmittaa?
Hampurilainen Hampurilainen
Seksikäs nainen Seksikäs nainen
In Memoriam In Memoriam
jotai hullua jotai hullua
Kyseliäs Kyseliäs
 903 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 31.01.2020 22:55:58
[ + 8 - | ]

Piirsin kännissä mulkun

[39105] [nimeton.jpg] [0.13 MB] [1238x783] [] []
nimeton.jpg

siinä

 · 

on

(118)  · 

mulkku

(59)  · 

vit

01.02.2020 11:49:06 | 11:49:46
#301529 [+-] Piilota Suosittele

Ps. mitä vittua tossa vasemman puolen kotelossa lukee, kun heviparralla on kirjoitustaidot vielä vähän hukassa? Kiinnostais tietää kun tällänen hieno kuvakin on jaksettu tehdä ja nähdy peppukipeydessään siihen vaivaa? ^^

01.02.2020 12:09:54 | 12:11:08
#301531 [+-] Piilota Suosittele

>>301530
RVSSIRVA on kyllä @Heviparta :n hyvä yritys osata kirjoittaa ♥
Hyvä hyvä, kyllä siitä tulee vielä hyvä poika xD

(mä en oikeesti enää yhtään ihmettele heviparran juttuja, jos tää on paras suositus mihin se pystyy xD)

01.02.2020 13:49:50 | 13:50:32
#301583 [+-] Piilota Suosittele

>>301572
No hedelmävihannespartaa näyttää kovasti kiukuttavan jos oikein tälläsiä "hienoja" kuvia tekee ja triggeröityneenä postaa niitä nappulaan :D Mutta jos se ei osaa lopettaa, ni antaa vaan jatkaa sitä kehari/autismi huutelua ja antaa olla vaan :) Mitä enemmän se kiukuttelee ni sitä enemmän se itelleen kuoppaa kaivaa ^^ Sai taas nauraa vedet silmissä näille taidonnäytteille xD

[ 12 viestiä | ]