vihdoinkin vihdoinkin
Uus Ankronikka on ihan jees Uus Ankronikka on ihan jees
syntymäoikeus syntymäoikeus
H♂m♂ntaisauna: What does the slave say H♂m♂ntaisauna: What does the slave say
Lemmikki Lemmikki
Like father, like son Like father, like son
dab dab
Norjalainen kynttilä Norjalainen kynttilä
Kaupunkipuolustuksen perusoppi Kaupunkipuolustuksen perusoppi
Weapons of Mass Destruction Weapons of Mass Destruction
Ilme tallennettu'd Ilme tallennettu'd
SELITTÄKÄÄ SELITTÄKÄÄ
HERRA KERSANTTI ASE NUMERO 666 666... HERRA KERSANTTI ASE NUMERO 666 666...
Jeesus tuomitsee Jeesus tuomitsee
mitä ne ovat? :3 mitä ne ovat? :3
Ebin xD Ebin xD
Nyt jytää Nyt jytää
All the gay All the gay
Jeesuksen synti Jeesuksen synti
Heippa! Heippa!
Tuomas Veturi Tuomas Veturi
Niin hyvää puujalkaa Niin hyvää puujalkaa
Kaljantai Kaljantai
Ex Ex
 903 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 31.01.2020 22:55:58
[ + 8 - | ]

Piirsin kännissä mulkun

[39105] [nimeton.jpg] [0.13 MB] [1238x783] [] []
nimeton.jpg

siinä

 · 

on

(118)  · 

mulkku

(59)  · 

vit

01.02.2020 11:49:06 | 11:49:46
#301529 [+-] Piilota Suosittele

Ps. mitä vittua tossa vasemman puolen kotelossa lukee, kun heviparralla on kirjoitustaidot vielä vähän hukassa? Kiinnostais tietää kun tällänen hieno kuvakin on jaksettu tehdä ja nähdy peppukipeydessään siihen vaivaa? ^^

01.02.2020 12:09:54 | 12:11:08
#301531 [+-] Piilota Suosittele

>>301530
RVSSIRVA on kyllä @Heviparta :n hyvä yritys osata kirjoittaa ♥
Hyvä hyvä, kyllä siitä tulee vielä hyvä poika xD

(mä en oikeesti enää yhtään ihmettele heviparran juttuja, jos tää on paras suositus mihin se pystyy xD)

01.02.2020 13:49:50 | 13:50:32
#301583 [+-] Piilota Suosittele

>>301572
No hedelmävihannespartaa näyttää kovasti kiukuttavan jos oikein tälläsiä "hienoja" kuvia tekee ja triggeröityneenä postaa niitä nappulaan :D Mutta jos se ei osaa lopettaa, ni antaa vaan jatkaa sitä kehari/autismi huutelua ja antaa olla vaan :) Mitä enemmän se kiukuttelee ni sitä enemmän se itelleen kuoppaa kaivaa ^^ Sai taas nauraa vedet silmissä näille taidonnäytteille xD

[ 12 viestiä | ]