suomen laissa pitäis olla pykälä että jos neekeri tai ählämi on muuttamassa naapurustoon niin kaikkien pitäis hyväksyä se tai sitten ne menis muualle. ite en ikinä hyväksyis.
[
1 viestiä
|
]
⭰
💩
neekeri
tama ruoka mina tukka 😋
rajummat valmistujaisjuhlat
neekeriapina yrittää pikku kikkaa
lakku ukko apustus
elä juo kahvii vitu rassisititisisisisisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii