Millastas viinaa toi absintti on? Millastas viinaa toi absintti on?
Ortotopologia Ortotopologia
Iisakki Asimovisti Iisakki Asimovisti
Vasemmiston puolueohjelma Vasemmiston puolueohjelma
turvapaikka ruotsista turvapaikka ruotsista
YLEN BUDJETTI ON KOKO PERINTÖVERON TUOTTO YLEN BUDJETTI ON KOKO PERINTÖVERON TUOTTO
Timecop1983 - On the Run Timecop1983 - On the Run
korvat :3 korvat :3
Sergei, harasho Sergei, harasho
Usan sekopäät Usan sekopäät
Ongella Ongella
Nyt kävi näin :3 Nyt kävi näin :3
tutti suuhun tutti suuhun
Heh Heh
olikohan mietitty loppuun saakka :D olikohan mietitty loppuun saakka :D
Trumpin kannattaja Trumpin kannattaja
Ihq tyty Ihq tyty
auts haha auts haha auts haha auts haha
Märkää saatana! Märkää saatana!
Wolt Wolt
tissie välii tissie välii
iso perhe iso perhe
Putin on tiibetinketttu Putin on tiibetinketttu
Always win, some times lose and always win Always win, some times lose and always win
 916 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 08.02.2020 23:01:39
[ + 6 | ]

Ilmastonmuutos on Nightwishin syytä

[39437] [0.jpg] [0.14 MB] [519x1487] [] []
0.jpg

nightwish

(8)  · 

feissarimokat

(147)  · 

uv-säteily

 · 

planeetan tuho

 · 

facebook

(181)  · 

planeetta

(8)  · 

kuolema

(82)
08.02.2020 23:45:27
#304625 [+-] Piilota Suosittele

Ilmasto ja ylipäätään planeettamme tila (mm. muovia täynnä olevat meret) on toki tärkeä asia, mutta kun media on saanut yhdet jos toiset Tiinat sekoilemaan ja hallitusta myöten tehdään mielipuolista mikronäpräystä, jotta Gretat ja Tiinat saisivat nukkua yönsä rauhassa.

Jos ilmastorahasto oikeasti keskitetään cleantech-innovaatioiden yritystueksi, se on sentään hyvä asia, mutta pahoin pelkään, että muutama paikallinen Himanen + muut Hyvä Veli -koplarit ottavat kivat rahat taskuihinsa ja Samariini keskittyy vain verottamaan ja rankaisemaan työtä tekevää luokkaa harhaluuloissansa, joihin kuuluu mm. 2030 liikenteen päästövähennykset.

09.02.2020 00:48:12
#304654 [+-] Piilota Suosittele

Voitais muuten laittaa tulille kampanja "pakastimet ilmastonmuutosta vastaan" ja jäädyttää niin paljon jääkuutioita kuin pakastimesta lähtee!

09.02.2020 23:44:43
#304997 [+-] Piilota Suosittele

Hahhah.. voihan perse mitä tolloja maa päällään kantaa.

Kun lapset olivat taaperoita, ruoanlaittoon meni vaimon osalta 10-15 minuuttia pidempään kuin mun (30s) (koskee myös petipuuhia joten turpa kii), koska luki artikkelin jossa mikroaallot säteilyttävät ruokaan myrkyllistä säteilyä.

Meni puol vuotta kehittää teoria miten selittää miksi se ei ole mahdollista. Mansplaining tai joku vammanen uudissana.

[ 5 viestiä | ]