Se on tuo kivityyppi (liekkö mitä gneissiä) niin siitä jää tuommoinen jälki. Sillä otin aikoinaan kuvankin kun tykkään vähän morbideista jutuista mihin kommentissasikin viittasit.
On an unrelated note, voisi katsoa Uhrilampaat uudestaan. :P
[
1 viestiä
|
]
⭰
Jännää
Börhiä vilpostaa
Kun et vaan osaa
Herkku
laatutestaus
"Tämä on lunta." "No niin ilmeisesti on." :3
Käsikikka
Paskalla kuorrutettuja mersuja
Joulutunnelmaa
miten piirretään käsi
Hehe
Kettetytöt talvella
säätiedote
Hullunrohkea
Paska mäihä
hups
miten täältä tullaan <:3
hmm
Chimerran pyynnöstä
Havuja perkele
hyökkäys
Kivi :D
Kävin Rovaniemellä ja laitoin kädenjälkeni kylmään kiveen