Slayjer Slayjer
Ei kestä kiittää Ei kestä kiittää
Toinen pietarilainen kommunalka Toinen pietarilainen kommunalka
Ketä? Ketä?
heheee heheee
Absolutely Sugoi Absolutely Sugoi
Luottobörheän opas :3 Luottobörheän opas :3
topi topi
Tulevaisuuden näkymät Tulevaisuuden näkymät
Nähdään kuudelta parkkipaikalla Nähdään kuudelta parkkipaikalla
Ihan hyvin se vetää Ihan hyvin se vetää
sup ? sup ?
Yökulli Yökulli
toivo toivo
Autokorrekti Autokorrekti
Keksijä Keksijä
Iida Blacked Iida Blacked
Entisaikojen tytöt Entisaikojen tytöt
Trumppi Trumppi
Ahmedinem Ahmedinem
Aina ei voi piilotus onnistua Aina ei voi piilotus onnistua
pojat juhlii synttäreitä pojat juhlii synttäreitä
Smooth gliding Smooth gliding
Äijäpiispa Äijäpiispa
 737 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 20.02.2020 21:52:24
[ + 5 | ]

Tonnin seteli

[39902] [Tonnin-seteli.jpg] [0.01 MB] [300x145] [] []
Tonnin-seteli.jpg

20.02.2020 22:13:50
#309597 [+-] Piilota Suosittele

>>309594
Meillä samat, mutta en maksanut siitä niin paljon.
12V akku ja autolaturi oli pelkkä johto tupakansytyttimestä puhelimeen.
Se vaihtui kyllä aika nopeasti Ascomin nmt 900:een ja raahattava malli meni siskolle kotipuhelimeksi.
Niissä oli vielä hauska piirre, kun myit puhelimen niin numero meni mukana.

20.02.2020 22:37:12
#309608 [+-] Piilota Suosittele

>>309599
Yksi kaveri aikanaan perusti firman, joka asensi niitä autosarjoja. Jotta puhelin olisi toiminut vaivattomasti ja tajunnut aktiivisesti hakea tukiasemia, piti autoon asentaa sensori, joka kertoi puhelimelle liikkuvansa.
Jos sulla oli sen ajan kännykkä tai laatikko noin muuten käytössä, tai pelkästään yhden maston alueella, ongelmaa ei ollut, mutta ajaessasi Helsingistä vaikka Tampereelle, niin ilman sensoria olisi ollut vain vahinko, jos puhelin olisi tajunnut vaihtaa tukiasemaa.

20.02.2020 23:34:31
#309639 [+-] Piilota Suosittele

>>309624
Minun ensimmäinen älyluuri menneen talven Lumia maksoi 89€. Kesti raksakäytössä ilman suojakuori kuusi vuotta, kunnes pudotin sen rinnan korkeudelta hiekoitussepeliin ja näyttö paskaksi.

21.02.2020 09:47:51
#309845 [+-] Piilota Suosittele

>>309757
Apple on pelkkää snobbailua.
Ylensä sellainen löytyy persaukisilta WT-kansan edustajilta joka on ostanut sen pätkällä, että pääsee brassailemaan.

21.02.2020 15:00:55
#309876 [+-] Piilota Suosittele

>>309845 Kyseinen yritys jäi kiinni vanhempien mallien hidastamisesta jolla vauhditettiin uuden myyntiä. Ja idiootit senkus päivittää kalikkansa uuteen kerran vuodessa. Ja 999 usd maksanut näytön jalka on jo alansa legenda. Tonni palasta alumiinia.

[ 16 viestiä | ]