Bongo lööps Bongo lööps
Homontain avajaismarssi Homontain avajaismarssi
Rentouttava lasi viiniä Rentouttava lasi viiniä
Viikset Viikset
Oottakaahan vaan kun bongokissat loppuu :3 Oottakaahan vaan kun bongokissat loppuu :3
Turvat kiinni Turvat kiinni
Natsipoly Natsipoly
Banaani voi olla kuolemaksi Banaani voi olla kuolemaksi
Tom Cruise tappaa Oprahin Tom Cruise tappaa Oprahin
Apu Apustaja Etsintä Apu Apustaja Etsintä
Ei Ei
Jeesus kirstus :D Jeesus kirstus :D
Kultaiset bongot Kultaiset bongot
Jos saisin matkustaa ajassa... Jos saisin matkustaa ajassa...
Paristoteles :D Paristoteles :D
Tee se itse. Tee se itse.
olenko vammainen olenko vammainen
Bush Jr. kompilaatio Bush Jr. kompilaatio
Piia-perusinsinööri Piia-perusinsinööri
Kun Amerikkalaiset ampuvat toisiaan kouluissa Kun Amerikkalaiset ampuvat toisiaan kouluissa
Jhnna. Jhnna.
Päivää Päivää
Miu mau fuu fuu! Miu mau fuu fuu!
ketä tänään leivotaan? ketä tänään leivotaan?
 899 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 21.02.2020 03:31:43
[ + 3 | ]

Hikage

[39923] [1573041170642m.jpg] [0.09 MB] [678x1024] [] []
1573041170642m.jpg

senran

 · 

kagura

21.02.2020 03:36:45
#309765 [+-] Piilota Suosittele

Hyvin piirretty. Corel Draw? Suosittelisin aiheen vaihtamista kuitennii jos ei tollasten epänormaalin isot tissit omistavilla alaikästen tyttöjen piirtämisestä sitten makseta ruhtinaallisesti.

I'm not going to correct that.

21.02.2020 16:35:07
#309891 [+-] Piilota Suosittele

>>309809
Ei kyllä sillä edelleen on puolensa jos on tottunut maalaustekniikoihin. Puolensa ja käyttönsä kuten Illustraattorillakin (Adobe Illustrator).

Photoshop on sellanen keskitie johon olen oppinut. Pillustraattorilla tai Dääwillä ei voi tehdä kaikkea mitä fötärillä.

21.02.2020 16:37:15
#309892 [+-] Piilota Suosittele

Kirjotan ristiriitasesti, sanotaanko että Drawissa on nopeammin valittavissa helpommat keinot jos on maalari. Photarilla sitten sama hitaammin, ja paljon johon Draw ei taivu.

[ 6 viestiä | ]