Betoni kuivui sisään Betoni kuivui sisään
Voi perk.. Voi perk..
kaljaa kaljaa
Natoon ryssätyylillä. Natoon ryssätyylillä.
Tony "pupillit" Halme Tony "pupillit" Halme
Kepu Kepu
Harald Bluetooth Harald Bluetooth
Apu Z Apu Z
psykoosit tulille psykoosit tulille
Perjantaibylle Perjantaibylle
Water on mars Water on mars
Verorahat menee tarpeeseen. Verorahat menee tarpeeseen.
Kaikki halusivat EU:hun aikanaan Kaikki halusivat EU:hun aikanaan
elegantti hiirulainen elegantti hiirulainen
Mitä islamilla on tarjota juuri sinulle! Mitä islamilla on tarjota juuri sinulle!
traktori iski jälleen traktori iski jälleen
9gagilainen kuoli pois 9gagilainen kuoli pois
Marin tiedottaa Marin tiedottaa
hoitajat on itsekkäitä ihmisiä hoitajat on itsekkäitä ihmisiä
Apusajan aarteet Apusajan aarteet
NOM NOM NOM NOM NOM NOM
ihana nainen ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Sokeria P-Kore.. eiku. Sokeria P-Kore.. eiku.
 820 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 23.02.2020 18:45:29
[ + 3 - | ]

Vihreä

[39995] [20200208_173029.jpg] [0.25 MB] [944x1138] [] []
20200208_173029.jpg

23.02.2020 19:55:13
#310804 [+2] Piilota Suosittele

>>310787 Antero puhuu taas paskaa! Halla-Ahohan nimenomaan ei toivonut raiskauksia, vaan että koska niitä kuitenkin tapahtuu, saisivat tapahtua niitä edistävää politiikkaa ajaville. Sinä olet Antero pahin tekopyhä minkä tiedän, syytät muita valehtelusta ja silti täällä laskettelet ihan puhdasta paskapuhetta! Etkö häpeä?

24.02.2020 00:55:04 | 00:56:35
#310922 [+-] Piilota Suosittele

>>310884
On hekumoinut myös ihmisen tappamisella. Vuonna 2003 kirjoitti:

"Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampuisin päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino."

Mut näitä lausuntojahan on jo vuosia harjattu ja valkopesty rajakkiopetuslasten toimesta, joten nou jätä.

24.02.2020 09:19:39
#311028 [+1] Piilota Suosittele

>>311025
Mitähän sieniä sä oot vedelly? Ei tuolla ollu mitään raiskausfantasioita. Aiku niin vittu, jos kritisoi mamujen raiskailuja ja kuinka niitten mielestä on ok raiskata niin se on vain raiskausfantasiointia. Vittu sä olet sekasin.

24.02.2020 09:39:51
#311033 [+-] Piilota Suosittele

>>311028
Juu kuten sanoin, niin tääkin on jo puhdistettu muiden rajakkien toimesta jotta sun ei enää tarvitsisi.

"Koska näin ollen yhä useampi nainen tulee joka tapauksessa raiskatuksi, toivon hartaasti, että uhrinsa sattumanvaraisesti valitsevien saalistajien kynsiin jäisivät oikeat naisihmiset. Vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän ääestäjänsä"

24.02.2020 15:57:18
#311080 [+2] Piilota Suosittele

>>311033
Vittu et sä osaat kyl vetää hienoja johtopäätöksiä. Mäki toivoisin, että rattijuopot vaan tappas ittensä onnettomuudella, jos joku ajaa asiaa että sais ajaa kännissä, ni toivoisin että rattijuopot edelleen aiheuttais vaan itelleen onnettomuuksia, mutta ei haittais yhtään että myös ne jotka kännissä ajamista puollustelee niin olis uhreja sen sijaan, että ne jotka eivät hyväksy kännissä ajoa joutuvat uhriksi.

Onko tää nyt jotain tappofantasiaa? No ei ole. Vittu sä olet sekasin.

25.02.2020 09:16:31
#311344 [+2] Piilota Suosittele

Tämä luolasto olisi parempi paikka, jos suvakit menisivät niille varisverkosto, refugees welcome, punk in Finland ja Vihreä Lanka foorumeille elämään fantasioitaan.

[ 23 viestiä | ]