Sanna kävi taas neuvottelemassa.. Sanna kävi taas neuvottelemassa..
huppari huppari
Mikki Hiiri: Kuoleman talo Mikki Hiiri: Kuoleman talo
Nopeus Nopeus
Mamulla meni hermo tekopyhiin vasureihin Mamulla meni hermo tekopyhiin vasureihin
illuusio apustus illuusio apustus
Nyt tuli pari päivää saikkua Nyt tuli pari päivää saikkua
luovutuslista luovutuslista
Putin ostoksilla Putin ostoksilla
Teppoooo Teppoooo
Mitä helvettiä t. Japanin pääministeri Mitä helvettiä t. Japanin pääministeri
Putin ratsastaa taas Putin ratsastaa taas
Nyt tulee spermaa Nyt tulee spermaa
Jotain yhteistä? Jotain yhteistä?
apumursu apumursu
Melkein leikkasi peniksensä Melkein leikkasi peniksensä
True nudist flashing True nudist flashing
Dr. Klaus Dr. Klaus
True nudist flashing True nudist flashing
Uusin pleikkapeli. Uusin pleikkapeli.
Apu lähtee luolastoon Apu lähtee luolastoon
Valupertin juhannuspaukku Valupertin juhannuspaukku
Tom saunassa Tom saunassa
Mursukänni Mursukänni
 654 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 24.02.2020 00:49:55
[ + 5 - | ]

Vihreät ehdotti ikärajan laskua äänestyksessä.

[40011] [20200223_205947.jpg] [0.3 MB] [1080x778] [] []
20200223_205947.jpg

24.02.2020 01:02:40
#310927 [+-] Piilota Suosittele

En niinkään nää ongelmana äänestäjien ikää vaan älyn juoksua. Jos ei ymmärrä syyn ja seurauksen suhteita niin sillon ei pittäis saaha äänestää. Koskee niin lapsia, aikusia, vanhuksia, vammasia, vihervasemmistolaisia sekä kaikkia muitakin jotka pääsee äänestämään sen takia, että "äänestysoikeus on peruuttamaton ihmisoikeus". Vitut ole. Äänestysoikeus on oikeus, etuisuus.

24.02.2020 04:24:01
#310990 [+-] Piilota Suosittele

Mun mielestä ikärajaa pitäis nostaa, ja joiltain se voitaisiin rajata kokonaan pois älykkyyteen tai viisauteen perustuen.

24.02.2020 07:28:38
#311021 [+-] Piilota Suosittele

>>311017 Onhan tämä. Oikeastaan ainoa some mitä käytän. Mutta siis oikeasti somevaikuttaja on kyllä top-3 vihaamieni sanojen listalla. Vittu mihin nekin kumipäät luulee vaikuttavansa?

24.02.2020 07:40:57
#311023 [+-] Piilota Suosittele

>>311021
Seuraajiinsa kai? En tiedä voiko foorumeita sanoa someksi, mutta näitä someksi kutsuttuja alustoja en käytä ollenkaan, ja inhoan koko sanaa some. Miten vitussa se on sosiaalinen media? Ei täälläkään kukaan kasvotusten jauha paskaa.

24.02.2020 07:45:42
#311024 [+-] Piilota Suosittele

>>311023 Sitä se oon minäki ihmetelly. Miten se muka on sosiaalista jos otetaan selfie, lähetetään se johonkin ja jäädään odottamaan kommentteja ja tykkäyksi. Ja koko suoritus tapahtuu yksin kotisohvalla istuen. Oikeast mitä helvetin somea?

24.10.2020 00:13:42
#402029 [+-] Piilota Suosittele

sama se ketkä pari pelleä sinne pellejen toimesta pääsee pelleilemään, vaaleista pääsee sirkuksiin ja sielä on aina valmiina jo rivi niitä pellejä ennen ja myös intellektueelisten pellejen äänestämiä pellejä. siksi en äänestä.

[ 14 viestiä | ]