pissaa tornadoa pissaa tornadoa
Hodari Hodari
Jhnna want to have some fun :) Jhnna want to have some fun :)
Aamuvenyttelyt 2 Aamuvenyttelyt 2
Nugs Nugs
jännityspylly jännityspylly
Sisters Sisters
Viagraa :) Viagraa :)
ei saa ruveta hehkuttaa ei saa ruveta hehkuttaa
Aikamatkaajat Aikamatkaajat
Everybody was kung-fu fighting... Everybody was kung-fu fighting...
Töihin Töihin
Ystävä hädässä tunnetaan :3 Ystävä hädässä tunnetaan :3
Tuli jano Tuli jano
onko pakko huutaa onko pakko huutaa
Biggus Diccus Biggus Diccus
Pimeä uhka Pimeä uhka
nälkänen lintu nälkänen lintu
Im not in pain. Im not in pain.
Viiksi-Wallu Viiksi-Wallu
Anna Abreu Anna Abreu
käyttäjä käyttäjä
vertailua vertailua
Viimeinen kuva Kaloriinasta (syvyys 102m) Viimeinen kuva Kaloriinasta (syvyys 102m)
 1 032 näyttökertaa, 24 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 24.02.2020 01:41:10
[ + 6 | ]

Visa pystyyn

[40014] [20200221.jpg] [0.07 MB] [720x810] [] []
20200221.jpg

c64

 · 

commodore

(7)
24.02.2020 08:19:42 | 08:19:55
#311026 [+1] Piilota Suosittele

Tää sai välillä toimia jalkapallon korvikkeena kun kymmenenkään yrityksen ja puolentoista tunnin jälkeen lataus ei onnistunut.

24.02.2020 10:58:26
#311044 [+-] Piilota Suosittele

Minäpä tiiän!
Paikallisessa Powerissa (entinen Expert, onko vaihtanut nimeä Suomessa?) oli kaupan Commodore-64!
Olis pitänyt ostaa, vaan en ostanut.
Olenko homo?

24.02.2020 15:02:31
#311070 [+-] Piilota Suosittele

>>311044
Olenko homo?

Tuo homous on ihan sun oma asia, mutta se uus C-64 mini on ihan höpö, ku siinä ei oo oikein niitä pelejä joita ite silloin joskus pelasin....

24.02.2020 19:08:07
#311118 [+1] Piilota Suosittele

>>311072
Hommasin aikoinaan kommunikaattoriin 64 emulaattorin ja pelasin duunissa paskalla kaikki kentät läpi. Sitten latasin netistä jumalattoman satsin fanien tekemiä kenttiä ja pelasin nekin paskalla läpi. Oi niitä aikoja. Nykyään katselen Netflixiä paskalla.

24.02.2020 19:33:09
#311133 [+-] Piilota Suosittele

Käännä nauha ja kelaa lukemaan 100.
Heitä 2 kuperkeikkaa ja seiso käsilläsi - hyvällä säkällä kaikki sitten toimii, tai sitten ei.

[ 24 viestiä | ]