Linja-autossa on dunnelmaa :DD Linja-autossa on dunnelmaa :DD
Vorlon Vorlon
Vanhoina hyvinä aikoina Vanhoina hyvinä aikoina
Animemuskelimaija Animemuskelimaija
kasvu kasvu
Joulupikkuhousut Joulupikkuhousut
Vattu Vattu
Sipilän muistomerkki Sipilän muistomerkki
Nokia Nokia
Insanity Puppy Insanity Puppy
Sinkkunaiset ottakkee yhteyttä Sinkkunaiset ottakkee yhteyttä
painttaiteilioiden vallankumous painttaiteilioiden vallankumous
Komsomolilainen paraatissa vuonna 1938 Komsomolilainen paraatissa vuonna 1938
Supermarjo Supermarjo
MURICAH!! MURICAH!!
Itku / kakka Itku / kakka
new dive class new dive class
Occidental "fun" t-shirt Occidental "fun" t-shirt
pikachu huuto pikachu huuto
Vihainen isä 1-5 (garlbarks) Vihainen isä 1-5 (garlbarks)
Hiton tohtori tuomio Hiton tohtori tuomio
anime saria kuve anime saria kuve
Nalle ja tyttö Nalle ja tyttö
Nyymien mielipiteitä luolastosta Nyymien mielipiteitä luolastosta
 807 näyttökertaa, 3 viestiä, 6.99 MB, 1 tiedosto, 05.03.2020 13:50:40
[ + 2 | ]

vihakommenteista tehty laulu

[40352] [0.mp4] [6.99 MB] [960x960] [] []

laulu

(97)  · 

vihakommentit

05.03.2020 14:36:11 | 15:50:31
#314464 [+1] Piilota Suosittele

Olipas taas omaperäisyys huipussaan. Laulamaan ja rämpyttämään voi oppia kuka vaan, mutta jos ei ole luovuutta niin vois olla hiljaa. Taustamelua on jo tarpeeksi.

05.03.2020 17:30:46
#314506 [+-] Piilota Suosittele

Hate comment

"Why do you make every song sad?"

Miten tää ny oli ees vihakommentti? Ja miks näistä vihakommenteista ees tarttee välittää, kuiteski youtube jossa kaikenlaisia kersoja ulisemassa niin ei siitä mitään hyödy

[ 3 viestiä | ]