Herra siunaa! Herra siunaa!
XANANA XANANA
mami wää mami wää
ei osteta atk ensvuonnakaan ei osteta atk ensvuonnakaan
pimeys vie ruuan pimeys vie ruuan
Tervetuloa internetiin Tervetuloa internetiin
Loitsujen sohva Loitsujen sohva
herkkää herkkää
TO THE MOON TO THE MOON
Joulukalenteri luukku 2. Joulukalenteri luukku 2.
vinkki jos saat luodista vinkki jos saat luodista
Vegaani Vegaani
val malloy val malloy
JOULUKALENTERIN ENSIMMÄINEN LUUKKU JOULUKALENTERIN ENSIMMÄINEN LUUKKU
Ihana nainen Ihana nainen
Börh Börh
Marilyn Monroe Marilyn Monroe
Mitä miehet haluaa Mitä miehet haluaa
leimahti leimahti
ootsä joku sinkku vai ootsä joku sinkku vai
ug bileet ug bileet
Kisse ei tykkää Kisse ei tykkää
TikTok ripulia TikTok ripulia
Koiran pierut Koiran pierut
 703 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 06.03.2020 11:51:55
[ + 0 | ]

Australiassa saa tämän verran ruokaa tupakkiaskin hinnalla

[40389] [0.jpg] [0.14 MB] [700x519] [] []
0.jpg

koko

(11)  · 

pieni

(43)  · 

biene

(5)
06.03.2020 12:54:14 | 12:55:23
#314795 [+-] Piilota Suosittele

>>314793
Laitoin kyllä yläkanttiin. Sillä lailla laskeskelen aina kauppareissulla että pyöristän ylöspäin. Voi olla lähempänä 30€ :täkin.
Lidlistä jos käyt hakemassa niin pääsee varmasti siihen 26€.

06.03.2020 12:57:14
#314797 [+-] Piilota Suosittele

>>314795
Ite kyl heittäsin alle 30e arviot. Mut jooh. Toki noissa riippuu onko "merkki" porkkanoita esim vai jotain perus porkkanoita jotka maksaa max 1e tollanen pussi. Sama pastan kanssa. Perus pastaa saa tollase pussi johonki about 1e mut voi maksaa varmaa johonki 3-4e asti. Leipäki näyttää joltai maxsizesäästöpakkaukselta joka tuskin maksaa 2e enempää, vaikka voi toki olla isoki pussi jotain laadukkaampaa ja oikeesti maksaa 4-5e (en oo kyl koskaa tajunnu miks ostaa jotain "parempaa paahtista" ku se o shit tier leipää anyways :D).

06.03.2020 13:08:49
#314802 [+-] Piilota Suosittele

>>314795 suurin osa noista tuotteista maksaa 1-2€ suomessa. ainoa kallis on naudan jauheliha mikä maksaa on noin 4€ luokkaa. laskuissa pääsin aika lähelle tota 26€ summaa.

[ 11 viestiä | ]