ana keith ana keith
ydinsota ydinsota
Dressman Dressman
Uutiset Uutiset
RIP simpson RIP simpson
Nakuankan pakkilaaki burgeri Nakuankan pakkilaaki burgeri
pylly pylly
O lawd O lawd
A.y.p.s 2 A.y.p.s 2
Tivolissa Tivolissa
Mitä tapahtui venäjällä Mitä tapahtui venäjällä
Unholy black metal 2 Unholy black metal 2
Totaalinen vitun 9 Totaalinen vitun 9
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Party perjantai! Party perjantai!
talitintti talitintti
Luolastolainen Chris Handsomen haavissa Luolastolainen Chris Handsomen haavissa
50 shades of grey 50 shades of grey
karhumies karhumies
Kultamekko ja tyvilörppä Kultamekko ja tyvilörppä
Mökillä Mökillä
Mokkakikkeli Mokkakikkeli
äitimamma äitimamma
 840 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 19.03.2020 17:39:06
[ + 5 - | ]

Kivi ja isis. Kaksinaismoralismi

[40889] [20200319_081645.jpg] [0.38 MB] [1080x686] [] []
20200319_081645.jpg

iikka kivi

(24)
19.03.2020 19:36:33 | 19:37:08
#320067 [+2] Piilota Suosittele

Jollain napsahtanut, kun joutunut niitä surkeita vitsejä kuuntelemaan.

Tuo mies on noloin ja huonoin näistä "tunnetuista" standuppaajista.

"Pilveä, paskaa, oikeisto on paskaa" -juttua vain tulee ja vain pikkusormi pystyssä olevia fiinejä cityvihervasemmistolaisia naurattaa. Muut toivovat jo lavalle seuraavaa kaveria.

Somalitaustainen (tosin paljasräpyläinen suomalainen itse) Fathi Ahmed sen sijaan on hyvä standuppaaja. Vittuilee ohimennen somaleille, nauraa itselleen ja saa vielä samaan höpinään yhdistettyä Soinin, jolle nauraa.

Zaani toki on paras (ranskalais-suomalainen tausta)... silloin kun ensimmäisen kerran kuulee. Mutta kun on kerran ne yh-naisten panemisesta kertovat jutut kippurassa nauranut, eivät ne enää toisella kerralla iske.

[ 8 viestiä | ]