>>321054 juu, se korona menee tosiaan säilyketölkkien läpi eikä tölkin pyyhkiminen kosteusliinalla joita tossa on kaksin pakettein tietenkään auta mitään? Peruna on kuuluisa koronan tartuttaja, koska perunat aina syödään tosiaan pesemättä ja kuorimatta?
[
6 viestiä
|
]
⭰
End game
Hysteerinen nainen.
babby.png
Mitä vithua t. kisse
Pahuksen small talk
WAAAAAT!
Helsingin uliopisto tekee tiedettä
Mitä vittuah oikeesti?
Mitä vittua mies ja kukkanen
onko jääkiekossa tarpeeksi maahanmuuttajia
Tä?
onnellinen mies
Lajitoverit
Kesäjuttu
Jälleen tavanomainen ruokailuhetki börhtaloudessa :3