>>321054 juu, se korona menee tosiaan säilyketölkkien läpi eikä tölkin pyyhkiminen kosteusliinalla joita tossa on kaksin pakettein tietenkään auta mitään? Peruna on kuuluisa koronan tartuttaja, koska perunat aina syödään tosiaan pesemättä ja kuorimatta?
[
6 viestiä
|
]
⭰
Helsingin uliopisto tekee tiedettä
babby.png
Mitä vittua
I am groot
Toinen maailmansota
Lajitoverit
hmm
Kesäjuttu
onko jääkiekossa tarpeeksi maahanmuuttajia
WAAAAAT!
Se tunne kun joku esittää idean mikä ei toimi edes teoriassa.