Washbear Washbear
Kyseliäs Kyseliäs
In Memoriam In Memoriam
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
Pieruperse Pieruperse
Nigga Nigga
materwelon materwelon
slava ukraini slava ukraini
Päivitystä on odotettu Kathleen! Päivitystä on odotettu Kathleen!
muutama lapsi muutama lapsi
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
Ozzyman with bear Ozzyman with bear
Gambo Gambo
tässä on sitä tässä on sitä
guntsari guntsari
Vasemmiston arvopohjaa.. Vasemmiston arvopohjaa..
Vihreä pyöräjäbä taas! Vihreä pyöräjäbä taas!
Nyt on sukupuolet turvassa Nyt on sukupuolet turvassa
Tahtoisin vain schwip schwapia Tahtoisin vain schwip schwapia
ihana nainen ihana nainen
Menneen ajan hohtoa Menneen ajan hohtoa
U mad U mad
Meno vakaa Meno vakaa
postaan idolini postaan idolini
 953 näyttökertaa, 18 viestiä, 2.05 MB, 1 tiedosto, 24.03.2020 17:33:40
[ + 4 | ]

Mistä näitä viruksia oikein tulee

[41122] [tiedosto.mp4] [2.05 MB] [480x640] [] []

rotta

(167)  · 

syö

(77)  · 

kiina

(174)  · 

chink

(11)  · 

korona

(299)  · 

saastainen

 · 

kinkki

(17)  · 

vinosilmä

(34)  · 

kommunisti

(91)  · 

sdp

(559)  · 

riisineekeri

(27)  · 

orja

(47)  · 

kiinalainen

(28)  · 

jakkaranaama

(22)
24.03.2020 21:31:52
#322022 [+-] Piilota Suosittele

On se kumma kyllä kun kaikki kulkutaudit aina alkaa Kiinasta. Ottaen huomioon kuinka suuri osa meressä olevasta paskata ja ilmansaasteista tulee myös sieltä niin eikö me voitaisi viimein porukalla päättää muuttaa alue lasiaavikoksi.

25.03.2020 03:41:42 | 03:42:53
#322138 [+-] Piilota Suosittele

>>322135
Jos haluat rauhaa niin parabellum, ja meillä taitaa nuo tykärit vielä puuttua. Puhumattakaan siitä poliittisesta vallasta että saataisiin jokin ydinsota aikaan Iranin, Pakistanin, Intian, Pohjois-Korean ja Kiinan kanssa.
Eläisimme mielenkiintoisia aikoja

25.03.2020 04:01:22
#322146 [+-] Piilota Suosittele

>>322140
Kuulostaa joltakin mikä on pahempaa kuin dubstep, näyttää joltakin pahemmalta kuin japanilainen zombie.

Para bellum, sitähän mä oon ikäni harjotellu.

25.03.2020 08:02:12 | 08:02:26
#322185 [+-] Piilota Suosittele

>>322117
Vanhalla mä oon tässä kituutellu jo 10 vuotta korjaillen välillä. Hyvin toimii. Oikeastaan paremmin kun on vaihtanut halvat osat parempiin.

[ 18 viestiä | ]