cat of the darkness cat of the darkness
istuu pörheästi :3 istuu pörheästi :3
Kirjaston kissat Kirjaston kissat
Nyt meni fengshui Nyt meni fengshui
Deus Ex Deus Ex
huulikoru huulikoru
Varmaan vituttaa näin jälkeenpäin Varmaan vituttaa näin jälkeenpäin
Eläintarha Eläintarha
On se tuo Facebook ihana paikka... On se tuo Facebook ihana paikka...
klassikko klassikko
Poo Poo... Pee Pee... Poo Poo... Pee Pee...
Pieni kurinpalautus Pieni kurinpalautus
Kengu kiusaa koiraa Kengu kiusaa koiraa
Tight fits Tight fits
T-mobile T-mobile
Fingerpori Fingerpori
Aika 5/5 paita Aika 5/5 paita
Trap Trap
pc master race pc master race
Kautta saturnuksen kuiden! Kautta saturnuksen kuiden!
Muinainen sammakko Muinainen sammakko
:D :D
Dragon Ball F Dragon Ball F
Muhammetti Muhammetti
 1 386 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 28.12.2017 16:41:26
[ + 17 - | ]

Taulu

[4229] [IMG_20171228_153436.jpg] [0.52 MB] [2158x3001] [] []
IMG_20171228_153436.jpg

28.12.2017 18:01:48 | 18:02:33
#15415 [+-] Piilota Suosittele

Hieno ja oma.

Oon Nappula aikana sanonu pahasti @Monskuu:denin sarjiksista, mutta täytyy myöntää että Kumitissit on käynyt mielessä ostoksena silti jo pari kertaa.

Maikki vois sitten hyväksyä tyyliin...

29.12.2017 10:45:10
#15511 [+-] Piilota Suosittele

>>15474
Yritin mainostaa sitä jotta kaikki halukkaat ehtivät sen itselleen hommata. Kirja sisältää vanhoja sarjiksia, mutta myös uutta materiaa mitä ei ole julkaistu netissä. Ja pervohan se on.

31.12.2017 08:06:15
#15860 [+-] Piilota Suosittele

>>15416
Nyt oli sen verta hyvä mainospuhe että minäkin kävin sen tuolta tilaamassa. Toivottavasti hinnasta jää edes jotain rahan arvoista tekijälle.

17.03.2018 22:12:16
#38938 [+-] Piilota Suosittele

@monskuu >>15908 oon samaa mieltä et tausta on vähä liian erottuva. esim haaleempi punasävy ois ollu parempi. oon ite kuva-artesaani. ois hauskaa ehkä tehä joku yhteisjuttu monskun kanssa. koska mulla on huumori puoli (kai?) joskus hallussa.

17.03.2018 22:45:55
#38945 [+-] Piilota Suosittele

>>38938
Vai niin. Vaikka olisit artesaani, se ei meinaa että olisimme samaa mieltä taustasta. Olen itse taiteilija, en tee työkseni tätä mutta tiedän mikä omalta osaltani toimii ja mikä ei.

[ 23 viestiä | ]