:O :O
Ajattelemisen aihetta. Ajattelemisen aihetta.
Aurinkkoo :D Aurinkkoo :D
mew :3 mew :3
MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
Sulavaliikkeinen uimahyppy Sulavaliikkeinen uimahyppy
Tämä on tärkeää Tämä on tärkeää
Visualize the Grabbler Visualize the Grabbler
Suomen tulevaisuus... Suomen tulevaisuus...
TWINS TWINS
very smooth very smooth
mad sheeiit mad sheeiit
Runksrunks! Runksrunks!
kissavero :3 kissavero :3
Laihdutusvinkki Laihdutusvinkki
Tiskikone vaihtoon Tiskikone vaihtoon
sorvausta sorvausta
UAZ 315126 UAZ 315126
Paskanen vittu - Onko tää kehitystä Paskanen vittu - Onko tää kehitystä
Miisan kroppa <3 Miisan kroppa <3
en koskaan :3 en koskaan :3
Tyttöystävä Tyttöystävä
Tekosylkky ja pari börhnappia :3 Tekosylkky ja pari börhnappia :3
nyt tarkkana :3 nyt tarkkana :3
 663 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.58 MB, 1 tiedosto, 14.04.2020 23:27:25
[ + 2 | ]

Kaksinaismoralismi

[41913] [0.mp4] [1.58 MB] [426x240] [41.63s] [] []

vassari

(122)  · 

bernie

 · 

sanders

14.04.2020 23:31:38
#331655 [+-] Piilota Suosittele

Niin no siis joo ei Sanders olekaan nyt yksittäisten äänestäjiensä väkivaltaisista teoista vastuussa, mutta jos Trumppia vaatii käskemään kannattajiaan pysymään väkivallasta erossa televisiossa niin nii pitäis kyllä Sanderssinkin.

14.04.2020 23:58:05
#331663 [+-] Piilota Suosittele

>>331655
aivan, ei pitäisi olla niin vaikeaa pyytää kavereitaan olemaan perseilemättä
mutta sanders aivan niinkuin trumppikin on näitä "me hyvikset vastaan te pahikset"-koulukunnan edustajia
bidenin puheista ymmärsin että se olisi enemmän halukas etsimään yhtenäisyyttä vastakkainasettelun sijaan
mutta herrajeesus se on vanhan näkönen patu

15.04.2020 00:29:21
#331674 [+-] Piilota Suosittele

>>331663 Joo, itekki alkanu arvostamaan sitä et ei aina lähdetä siihen vastakkainasetteluun ja pyritään tekeen yhteistyötä. Tosin mitä Bidenin juttuja kuullu niin kuulemma muuten vähä höpö äijä, mut en sen tarkemmin tiiä

15.04.2020 11:46:07
#331818 [+-] Piilota Suosittele

>>331655
No siis tätä nyt vaan ei voi vertailla. Trumpin kannattajat on valkosia cisheteromiehiä ja sandersin multikulttuurin saloihin vihkiytyinetä parempia ihmisiä, joten trumpin kannattajien väkivalta paha, sandersin kannattajien väkivalta hyvä.

[ 9 viestiä | ]