Älykkyytesi vetää mua puoleesi... Älykkyytesi vetää mua puoleesi...
No oli jo aikakin! No oli jo aikakin!
Naama sumennettu Naama sumennettu
Paint-Joulukalenteri Luukku 8 Paint-Joulukalenteri Luukku 8
Super Jew: Michael Rapaport Super Jew: Michael Rapaport
Only the dead can know peace from this evil O_O Only the dead can know peace from this evil O_O
Challenge accepted Challenge accepted
Keskiviikko Keskiviikko
Hyvä perse Hyvä perse
Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2 Paint-Joulukalenteri 2017 Luukku 2
kjeh kjeh kjeh kjeh
Porchemies saa kiitosta Porchemies saa kiitosta
Robottikissa Robottikissa
Penelope Cruz ja sisko Penelope Cruz ja sisko
Mlem Mlem
Womanspreading Womanspreading
Halipaalinalle Halipaalinalle
hehe xD hehe xD
vanmapyyri vanmapyyri
kuulapää ontuu.. ei taia pysyä luolasto.org in kehitystahdissa kuulapää ontuu.. ei taia pysyä luolasto.org in kehitystahdissa
Siig hail Siig hail
:3 :3
kun pyykkikone on rikki kun pyykkikone on rikki
perus anime perus anime
 977 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.66 MB, 1 tiedosto, 18.04.2020 12:40:55
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 18.04.2020.

Rassissti kiinalaiset

[42032] [tiedosto.mp4] [1.66 MB] [200x360] [38.23s] [] []

18.04.2020 13:50:25
#333180 [+-] Piilota Suosittele

>>333174
Oisko parempi sitten niin, että esim yksityiset mediat eivät suodattaisi rasistisia kommentteja tai valtionhallinto yli päätään vastustaisi rasismia?

Kiinalle ja heidän hölmöilyilleen meidän on kuitenkin aika vaikea tehdä mitään.

18.04.2020 16:18:18
#333202 [+-] Piilota Suosittele

>>333185

Koska juurihan kerroit, että suodattavat rasistisia keskusteluja. Sanat "Itäkeskus", "Ministeri" sekä "Kansanedustaja" muiden sanojen ohella ovat rasistisia.

18.04.2020 17:33:39
#333230 [+-] Piilota Suosittele

>>333202
Ehkä sulla on sama probleema kuin joillain superrajakeilla. Yrittävät epätoivoisesti kirjoittaa esim ”neekerit uuniin”. Kun ei onnistu yrittävät ”neekerit mikroon” ja ”neekerit grilliin”. Lopulta päättelevät, että kaikki ruoanvalmistukseen liittyvät sanat on kiellettyjä.

19.04.2020 05:06:58
#333369 [+-] Piilota Suosittele

sais olla suomessakin. ei neggeröitä kaivata notkuun ostoskeskuksiin. eivät osta mitään ja etsii raiskattavia.

19.04.2020 10:07:19
#333427 [+-] Piilota Suosittele

>>333230

Jaa. kun yritin kirjoittaa, että olin jakamassa olutta itäkeskuksessa useampaan paikkaan, niin tulee vastaan että viestiosi on vihaviesti. Tietenkin on.

22.04.2020 15:23:22
#334831 [+-] Piilota Suosittele

>>334767

Kun kerroin, että itäkeskuksessa jakamisessa on vaikeahkoja paikkoja jakaa niin viestiä ei julkaista. Mutta jos kirjoitan Itiksessä on vaihkeahkoja paikkoja jakaa niin viesti julkaistaan. Se ei todellakaan tarkoita samaa, sillä Itis on kauppapaikka, ei alue.

[ 14 viestiä | ]