Eipä tepsi Eipä tepsi
Kovan onnen orava Kovan onnen orava
Sipsejä ja Google, voi juku mikä arkiaamu Sipsejä ja Google, voi juku mikä arkiaamu
terska perse terska perse
Reikään tunkeutuminen Reikään tunkeutuminen
We're doomed. We're doomed.
Ihana nainen Ihana nainen
Kaasua Kaasua
Luolastolaisten kohtalo Luolastolaisten kohtalo
olit väärässä olit väärässä
Se on joulu nyt! Se on joulu nyt!
Turppi ja koira Turppi ja koira
Mooses jakaa Mooses jakaa
Terve Terve
spurdo :DDD spurdo :DDD
taputus taputus
Tiedostonimessä elokuvasoossi Tiedostonimessä elokuvasoossi
Spurdoilun esiasde :DD Spurdoilun esiasde :DD
Näin kävi Näin kävi
Batman vs Arvuuttaja: kova pala purtavaksi Batman vs Arvuuttaja: kova pala purtavaksi
Biojätteitä kiitos :3 Biojätteitä kiitos :3
Shrek Shrek
taputus taputus
Kaikki meni juuri niin kuin tarkoitin Kaikki meni juuri niin kuin tarkoitin
 844 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 18.04.2020 23:45:30
[ + 1 | ]

Deus Ex Song - The New Black Gold 2013 by Miracle Of Sound


deus ex

(7)  · 

miracle of sound

 · 

musiikki

(241)  · 

jönssi

21.04.2020 00:48:28
#334153 [+-] Piilota Suosittele

>>334146
Human Revolution on parempi. Mutta sarjassa on tapahtunut "nykyistämistä", koska näiden edeltäjien cyberit ovat paljon parempia kuin tyyppien, jotka tulevat tarinallisesti myöhemmin.

Olisivat vain älynneet sanoa että tämä on muuten tulevaisuus?

21.04.2020 04:28:00
#334288 [+-] Piilota Suosittele

>>334153
Sitähän siinä vähän pedattiin, että kikkeli osuu tuulettimeen ja ohjeet epäselvät. Siten päästään uudestaan koittamaan Dentonin aikalinjassa. Vähän kuin joku WH 40k retcon.

En tosin tykänny kuin ekasta Dentonin seikkailusta ja sitten meni viimestään Omar-karkkien kanssa yli. Human Revolutionin lopun napit ärsytti kanssa.

21.04.2020 07:51:40
#334315 [+-] Piilota Suosittele

>>334288
Deus ex on kyllä ollut jonkin lainen jambalaya konsepteja, jopa liiaksi asti.
Mankind Devidedissa vitutti kun otettiin pois pomotappelut, (ja oikeastaan monet ns. set-piece kohtaukset) kun homot ei tykänneet niistä, eikä osanneet käyttää annettuja resursseja. Ja käden lämpimän vastaanoton (lue: myyntien) jälkeen kolmosta ei taida tulla...

[ 7 viestiä | ]