Tunnista juutalainen gimuli. Tunnista juutalainen gimuli.
rammari soimaan rammari soimaan
Kauneus on katoavaista Kauneus on katoavaista
leipä leipä
Hämmenyin siis runksin Hämmenyin siis runksin
Demari Demari
Sukkamieli Sukkamieli
Gluttonous overlard Gluttonous overlard
Boing boing Boing boing
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
White Power! White Power!
Moikka meen nukkuu suomi versio 1.0 Moikka meen nukkuu suomi versio 1.0
Dominoivan tytyn tossun alla Dominoivan tytyn tossun alla
Proto-Jonne Proto-Jonne
Opetti kaiken mitä tiesi Opetti kaiken mitä tiesi
Täh? Täh?
Triggeröintivideo Triggeröintivideo
Julianin koettelemus Julianin koettelemus
"And Finland loses again!" "And Finland loses again!"
Dieetti kuntoon Dieetti kuntoon
Tyypillinen vasemmistolainen Tyypillinen vasemmistolainen
Tuonhan voisin vaikka laittaa kukkaruukkuun Tuonhan voisin vaikka laittaa kukkaruukkuun
Herra Hävytön Herra Hävytön
En ole valmis vanhemmuuteen En ole valmis vanhemmuuteen
 1 055 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.52 MB, 1 tiedosto, 25.04.2020 12:59:19
[ + 1 | ]

Habs luolastomiitisssä :D

[42298] [tiedosto.jpg] [0.52 MB] [987x1403] [] []
tiedosto.jpg

homo

(633)  · 

sarjakuva

(525)  · 

mies

(577)  · 

hapsi

(209)
05.06.2020 18:05:34
#351019 [+-] Piilota Suosittele

Ootteko koskaan kuulleet legendaa Helsingin viemäreissä asuvista pultsareista jotka imee letkulle viinaa sammuneiden perseistä?

05.06.2020 18:08:25
#351022 [+-] Piilota Suosittele

>>351019
Itseasiassa olen. Se oli vitsin muodossa, en muista ihan tarkkaan miten se meni. Se koski pultsareita ja joku joi jonkun viinat tai jotain? Sit kun se sammu niin jollain pillillä/letkulla imi perseestä viinaa?

Vai oliko sitä ruiskutettu sen perseeseen ensin, jonka jälkeen se sammu? Joku hämärä muistikuva tälläsestä on.

05.06.2020 18:45:19
#351032 [+-] Piilota Suosittele

>>351031
Tota... No ttota... ehkä vain nettiseksissä olen imenyt persettä mutta voi vitun hapsi x) Rehellinen kun olen luolteeltani, niin älä vittu kysele tollasia enää jooko? :D

[ 12 viestiä | ]