sanna marin sanna marin
ullatus ullatus
antiikkinen panokone antiikkinen panokone
Canada First Canada First
haluatko testata haluatko testata
Muistakaa mitä on vihapuhe! Muistakaa mitä on vihapuhe!
Lapitch ja taikasaappaat Lapitch ja taikasaappaat
Töihin herätys Töihin herätys
Yle propagandaa taas 22. Yle propagandaa taas 22.
kessurekka kessurekka
Kebabenchiladat Kebabenchiladat
Dramaattinen lumisade Dramaattinen lumisade
kolme kikkeliä kolme kikkeliä
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
Natsien kaasukammio Natsien kaasukammio
mariinistö mariinistö
sateessa istuskelee sateessa istuskelee
Herneitä :3 Herneitä :3
vodquila vodquila
venäläinen naapuri venäläinen naapuri
feel sick feel sick
Jutkujen pisneksiä Jutkujen pisneksiä
bullshit bullshit
E-kontakti E-kontakti
 742 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 27.04.2020 09:34:38
[ + 3 | ]

Rap

[42380] [0.jpg] [0.04 MB] [640x583] [] []
0.jpg

paska

(483)  · 

musiikki

(241)  · 

räp

(56)  · 

spongebob

(11)
27.04.2020 13:19:05
#336907 [+-] Piilota Suosittele

aikaisemman pelin lopussa tapoit hoitsun

tämä oli saanut lapsen nimeltä Abby

viime pelien tapahtumien jälkeen Abby on vannonut kostoa koko elämänsä

Abby on transu tai ainakin roinattu nainen

jotkut kultistit hyökkäävät Ellien ja muiden pelin hahmojen kimppuun, hahmoja kuolee

Ellie on vihainen ja menee Seattleen kultistien luo tappamaan nämä

tapaa Joelin joka kuuli asiasta ja halusi auttaa

Abby on myös siellä oman jenginsä kanssa ja hyökkäävät Ellien ja Joelin kimppuun

Abby tappaa Joelin

Ellie otetaan vangiksi koska Abby ei vihaa tätä samalla tavalla kuin Joelia

Ellie tappaa kaikki Abbyn ryhmäläiset ja Abby suuttuu myös Ellielle

Ellie jatkaa kultistien jahtaamisessa

pelaat Abbiella samaan aikaan jahdatan Ellietä

lopussa Abby tappaa Ellien

lopussa Abby tajuaa että tappaminen ei auttanut hänen kärsimyksiään ja hän ei ollut voittanut mitään vaan hävinnyt

27.04.2020 14:50:36
#336928 [+-] Piilota Suosittele

räppi on suurinta paskaa mitä on keksitty musiikin puolella. tosin räppi ei ole edes laulamista kun vaan puhuvat mitä sylki päähän too aina sen saman kompin kanssa.

[ 2 viestiä | ]