Niin... Niin...
leikkipaikka :3 leikkipaikka :3
Ettäs tiedätte !!!!!!!!!!!!!!!!! Ettäs tiedätte !!!!!!!!!!!!!!!!!
Husuilua Husuilua
koirat nai koirat nai
Löydätkö kuvasta kamelin? Löydätkö kuvasta kamelin?
hämähäkki hämähäkki
Vaviskaa! Vaviskaa!
vaarallista peliä :3 vaarallista peliä :3
hän oli hyvä poika hän oli hyvä poika
Sanna ja Time Sanna ja Time
prrrr :3 prrrr :3
Vihernatsit Vihernatsit
JH-a kansanäänestys EU elpymispaketista JH-a kansanäänestys EU elpymispaketista
tuomiopäivän tunnelmat tuomiopäivän tunnelmat
melkein rupesi nikkeröimään melkein rupesi nikkeröimään
nukutaan vaan täällä :3 nukutaan vaan täällä :3
😘 😘
tulitte väärälle asuinalueelle tulitte väärälle asuinalueelle
Texasissa on kylmää Texasissa on kylmää
Sakke hoitaa Sakke hoitaa
bridgette bangs bridgette bangs
läpsii läpsii
The Real Pokebusters The Real Pokebusters
 742 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 27.04.2020 09:34:38
[ + 3 | ]

Rap

[42380] [0.jpg] [0.04 MB] [640x583] [] []
0.jpg

paska

(483)  · 

musiikki

(241)  · 

räp

(56)  · 

spongebob

(11)
27.04.2020 13:19:05
#336907 [+-] Piilota Suosittele

aikaisemman pelin lopussa tapoit hoitsun

tämä oli saanut lapsen nimeltä Abby

viime pelien tapahtumien jälkeen Abby on vannonut kostoa koko elämänsä

Abby on transu tai ainakin roinattu nainen

jotkut kultistit hyökkäävät Ellien ja muiden pelin hahmojen kimppuun, hahmoja kuolee

Ellie on vihainen ja menee Seattleen kultistien luo tappamaan nämä

tapaa Joelin joka kuuli asiasta ja halusi auttaa

Abby on myös siellä oman jenginsä kanssa ja hyökkäävät Ellien ja Joelin kimppuun

Abby tappaa Joelin

Ellie otetaan vangiksi koska Abby ei vihaa tätä samalla tavalla kuin Joelia

Ellie tappaa kaikki Abbyn ryhmäläiset ja Abby suuttuu myös Ellielle

Ellie jatkaa kultistien jahtaamisessa

pelaat Abbiella samaan aikaan jahdatan Ellietä

lopussa Abby tappaa Ellien

lopussa Abby tajuaa että tappaminen ei auttanut hänen kärsimyksiään ja hän ei ollut voittanut mitään vaan hävinnyt

27.04.2020 14:50:36
#336928 [+-] Piilota Suosittele

räppi on suurinta paskaa mitä on keksitty musiikin puolella. tosin räppi ei ole edes laulamista kun vaan puhuvat mitä sylki päähän too aina sen saman kompin kanssa.

[ 2 viestiä | ]