Sipilä ja mamut Sipilä ja mamut
Petrodvorets vuonna 1943 ja 2016 Petrodvorets vuonna 1943 ja 2016
haaste haaste
Tää voisi olla kummelin sketsi Tää voisi olla kummelin sketsi
finnish finnish
twerk twerk
Voisinko päästä nukkumaan myös Voisinko päästä nukkumaan myös
Mr.x Mr.x
neeperi neeperi
xzibit & ismo laitela xzibit & ismo laitela
:D :D
Ibiza Ibiza
Kiusaantuminen Kiusaantuminen
Hillaryn tiukka katse Hillaryn tiukka katse
Oho. Oho.
"You have failed me for the last time huumon" >:3 "You have failed me for the last time huumon" >:3
Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun Tunnelmani kun avaan Luolaston etusivun
Hyvää puuta Hyvää puuta
Katoppa tyllerö mite hyvä muna mullo...oho tää on live Katoppa tyllerö mite hyvä muna mullo...oho tää on live
Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen
Kissa haistaa jalkahikeä Kissa haistaa jalkahikeä
Jonne on kuollut. Jonne on kuollut.
läski paska kuntoilee läski paska kuntoilee
Daruden euroviisu biisi Daruden euroviisu biisi
 700 näyttökertaa, 1 viesti, 0.04 MB, 1 tiedosto, 27.04.2020 09:38:08
[ + 1 | ]

Kaksi olotilaa karanteenin jälkeen

[42383] [0.jpg] [0.04 MB] [640x749] [] []
0.jpg

lihaksikas

(9)  · 

läski

(489)  · 

yoda

(12)  · 

kuollut

(32)  · 

pallbearers

27.04.2020 13:18:34
#336904 [+-] Piilota Suosittele

aikaisemman pelin lopussa tapoit hoitsun

tämä oli saanut lapsen nimeltä Abby

viime pelien tapahtumien jälkeen Abby on vannonut kostoa koko elämänsä

Abby on transu tai ainakin roinattu nainen

jotkut kultistit hyökkäävät Ellien ja muiden pelin hahmojen kimppuun, hahmoja kuolee

Ellie on vihainen ja menee Seattleen kultistien luo tappamaan nämä

tapaa Joelin joka kuuli asiasta ja halusi auttaa

Abby on myös siellä oman jenginsä kanssa ja hyökkäävät Ellien ja Joelin kimppuun

Abby tappaa Joelin

Ellie otetaan vangiksi koska Abby ei vihaa tätä samalla tavalla kuin Joelia

Ellie tappaa kaikki Abbyn ryhmäläiset ja Abby suuttuu myös Ellielle

Ellie jatkaa kultistien jahtaamisessa

pelaat Abbiella samaan aikaan jahdatan Ellietä

lopussa Abby tappaa Ellien

lopussa Abby tajuaa että tappaminen ei auttanut hänen kärsimyksiään ja hän ei ollut voittanut mitään vaan hävinnyt

[ 1 viestiä | ]