Hehe :D Hehe :D
Niinaa ahdistaa Niinaa ahdistaa
Malmi torstaina +31c Malmi torstaina +31c
Vielä ehtii Vielä ehtii
Venäjän vastainen raja Venäjän vastainen raja
Apustus bänd Apustus bänd
Ruotsalainen hapsi Ruotsalainen hapsi
jutsku tissit :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jutsku tissit :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Apustuskypärä Apustuskypärä
Taposen tuuraaja 🤦‍♂️ Taposen tuuraaja 🤦‍♂️
Vegaaniset elämäntavat, parasta! Vegaaniset elämäntavat, parasta!
Auto hajosi Auto hajosi
Tiesitkö? Tiesitkö?
Koominen kävely Koominen kävely
Homoilijoita Homoilijoita
Päivän hulluimmat! Päivän hulluimmat!
Kenellekkään tatvetta? Kenellekkään tatvetta?
Läähpuuh! Läähpuuh!
Cod comedy tj Cod comedy tj
Oli Laurasta mitä mieltä tahansa, niin kyllä hän puhuu asiaakin Oli Laurasta mitä mieltä tahansa, niin kyllä hän puhuu asiaakin
teuvo teuvo
Niin hyvää ideaa Niin hyvää ideaa
SCP-69 SCP-69
Ihmeellinen Iivanan teknologia Ihmeellinen Iivanan teknologia
 766 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 02.05.2020 22:26:22
[ + 2 - | ]

Tiiän hyvän kalian. En oo juonu muuta

[42584] [luolastonhomoille.png] [0.07 MB] [1406x1148] [] []
luolastonhomoille.png

homot

(29)

kalja

(270)

olut

(237)

tärkkelys

02.05.2020 22:37:34
#338746 [+-] Piilota Suosittele

suomalaiset oluet on kyllä paskaa verrattuna tsekkiläisiin ja saksalaisiin, jopa kiinalainen tsingtao vie voiton näistä helposti

02.05.2020 22:45:36
#338754 [+-] Piilota Suosittele

>>338749 suomessa ollaan nostettu alkoholiveroa niin monta vuotta, että ei enää voida tehdä kunnon laatua. Suomalaiset oluet oli hyviä vielä 10 vuotta sitten

02.05.2020 22:47:27
#338757 [+-] Piilota Suosittele

>>338753
Mä juon kaikkee viinaa ja välillä hyviä oluita.
Just loppu litran kapteeni morgani ja vodka pullo. Nyt tyydytään valkkariin.
Saksasta on tilattu uusi lasti.

03.05.2020 02:44:41
#338820 [+-] Piilota Suosittele

Koffin "Special Edition" oli se kun jatkettiin vedellä ja nostettiin hintaa. Kaipaan kyllä vanhaa vuoden takaista Koffia.

[ 16 viestiä | ]