Hihi hi hi Hihi hi hi
Hassut nuket Hassut nuket
Trump vain golffasi Trump vain golffasi
Jussi oli taas oikeassa. Jussi oli taas oikeassa.
kissa kissa
alkoholiongelma alkoholiongelma
Lättys kii Lättys kii
Monenlaista mongertajaa Monenlaista mongertajaa
Tuli viimevuoden tilastot. Tuli viimevuoden tilastot.
Northern finland 1900 Northern finland 1900
Yle taas 🤦‍♂️ Yle taas 🤦‍♂️
Kauppisen palikan siirto firma Kauppisen palikan siirto firma
Serena Williams Serena Williams
Näin naiset aina sanovat minulle Näin naiset aina sanovat minulle
Kizuna :3 Kizuna :3
Darling Darling
digimummon viikonloppu digimummon viikonloppu
luuranko luuranko
Cameltoe Cameltoe
mitä vitt mitä vitt
Nyt on hyvä :3 Nyt on hyvä :3
este este
Kohti kiinan mallia Kohti kiinan mallia
Kouvolan kaupungin työntekijät Kouvolan kaupungin työntekijät
 906 näyttökertaa, 1 viesti, 0.64 MB, 1 tiedosto, 06.05.2020 14:37:56
[ + 3 | ]

kaupassa ruuhkaa

[42723] [ruuhka.png] [0.64 MB] [1280x445] [] []
ruuhka.png

ruuhka

(5)  · 

spurdo

(377)  · 

meme

(455)
05.12.2021 01:51:48
#524888 [+-] Piilota Suosittele

Nämä pikkukaupat joissa on kauppiaan ahneuden takia itse kauppa, veikkauspiste, asiamies posti ja per vuoro on vain 1 työntekijä ovat paikkoja joihin ei kannata eksyä jos on noudatettava aikataulua tai muuten vain kiire.
Ei kannata edes sen yhden ostoksen takia, koska kassalla lauma mummoja - pappoja maksaa ostokset melkein tasarahalla (kaikki yleensä kolikoita) jonka jälkeen haluavat tarkistuttaa nipun lottoja, kenoja jne jne, sitten ohjeistetaan myyjää tyyliin "ne kenot voe heittää roskiin, mutta viikinki lotto ja eurojaska uusiksi, lotot otan takasi, katotaan jos tehdään uusiks viikonloppuna. Ottasin vielä pari mässä arpaa ja tollanen koira arpa".
Kun nämä vatuloijat ovat saaneet hoidettua asiansa kassalla on osa heistä siirtynyt postin tiskille ja totta vitussa se kassa riitta-irmukka(+50 - 60v) jättää sut siihen kassalle odottamaan sen yhden ostoksen kanssa ja aloittaa näiden vatuloijien palvelun siellä postin puolella.
Siinä vaiheessa voit katsella katosta sitä tukevimman näköistä kiinnityskohtaa johon heität köyden ja hirtät joko itsesi tai riitta-irmukan, tai sitten juokset sen ostoksesi kanssa ulos ja never again siihen kauppaan.

[ 1 viestiä | ]