Luukku 5 Luukku 5
tätä varten sieraimet on tehty tätä varten sieraimet on tehty
Tylsää pelissä? Tylsää pelissä?
Wai u do dis? Wai u do dis?
joulukuusi on koristeltu :3 joulukuusi on koristeltu :3
Today i want some special attention Today i want some special attention
Loppuu se röökaaminen Loppuu se röökaaminen
Antti Antti
Homogeeni Homogeeni
Vetoketjuja Vetoketjuja
"Klonkku" "Klonkku"
ooff ooff
Tony kertoo nyrkkeilyurastaan Tony kertoo nyrkkeilyurastaan
simpsonit simpsonit
Ratsastusvideo Ratsastusvideo
tuhoa ja kuolemaa tuhoa ja kuolemaa
Viimeisin löyty eli idam merkkinen lukko. Luultavasti harvinaine Viimeisin löyty eli idam merkkinen lukko. Luultavasti harvinaine
Tärkeä hetki :3 Tärkeä hetki :3
Kun luolasto.org vittuilee Kun luolasto.org vittuilee
Määräinen artikkeli Määräinen artikkeli
Pena Pena
Rehuhousu: Kuva - Alexi Romano @alexiroseproductions Rehuhousu: Kuva - Alexi Romano @alexiroseproductions
Kermit sings hurt Kermit sings hurt
Gretalla on asiaa Gretalla on asiaa
 796 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.26 MB, 1 tiedosto, 10.05.2020 13:45:44
[ + 0 | ]

Painopeitto singulirateetti

[42845] [tiedosto.png] [0.26 MB] [441x2964] [] []
tiedosto.png

feissarimokat feissari

matematiikka

(13)

hankala

idiootti

(125)
10.05.2020 14:00:58
#340917 [+-] Piilota Suosittele

Taittelin kerran ison lakanan useita kertoja, niin eihän sitä saatana jaksanut enää nostaa. Hyllykin hajosi paskaksi. Nyt säilön lakanat taittelematta. Vaatii vähän tilaa mutta kyllä kannatti.

10.05.2020 14:26:09
#340931 [+-] Piilota Suosittele

>>340928
Kaveri kertoi että olivat kerran raksalla taitelleet tollasta 3x50m kokoista pressua kasaan. Puolessa välissä pressun massa oli alkanut kasvaa niin suureksi, että pelkäsivät sen muodostavan pienikokoisen mustan aukon. Oli pitänyt jättää homma kesken kun ei kuulemma sillä kerralla ollut aikaa imeytyä singulariteettiin.

10.05.2020 14:46:25
#340947 [+-] Piilota Suosittele

No, siis, ei juma, äh öh,
nuijalla päähän tai siis äh

Periaatteessa ajatusmallin ymmärtää,
mutta nyt vain selitykset ovat
yhtä hyvät kuin varisverkostolla ja takkunetillä
siitä miksi on oikeutettua murtautua Odineiden
kämppään ja tuhota kaikki mahdollinen.

[ 13 viestiä | ]