suussa suussa
pääsivät valloilleen pääsivät valloilleen
:) :)
Pamben tuleva waifu :D Pamben tuleva waifu :D
Ilmastoprinssi Ilmastoprinssi
Fast and Furious Fast and Furious
Grilli Grilli
naisvaltainen työpaikka naisvaltainen työpaikka
Etnonationalisti Etnonationalisti
Anoppi tulossa kylään? Anoppi tulossa kylään?
Tyydytys Tyydytys
On monta asiaa jotka tulisi pyyhkiä pois On monta asiaa jotka tulisi pyyhkiä pois
Liftarit Liftarit
Lack toes in toddler ants Lack toes in toddler ants
kiltti kissa >:3 kiltti kissa >:3
Helinä-keiju Helinä-keiju
Vaimon yllätys. Vaimon yllätys.
bättis & robbari bättis & robbari
naapuri sopu naapuri sopu
kebabbia kebabbia
Kolme varmaa Kolme varmaa
Ameno - Era (Cover by Minniva feat. Christos Nikolaou) Ameno - Era (Cover by Minniva feat. Christos Nikolaou)
Jalkapalloa on pelattava Jalkapalloa on pelattava
Thanos Thanos
 901 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 19.05.2020 11:21:02
[ + 1 | ]

Vihreiden kiitos kaatuneiden muistopäivänä

[43210] [001-maria-ohisalo.jpg] [0.04 MB] [412x710] [] []
001-maria-ohisalo.jpg

maria ohisalo

(25)  · 

vihreät

(423)
19.05.2020 19:04:21 | 19:04:38
#344380 [+-] Piilota Suosittele

Miten tuo homotwiitti liittyy kaatuneiden muistopäivätwiittiin? Kaatuneiden muistopäivästä Ohisalo uudelleentwiittasi Sisäministeriön twiitin ennen homotwiittiä.

19.05.2020 19:30:39
#344387 [+-] Piilota Suosittele

>>344292 Niin että meinaat että se twiitti mikä on laitettu _ensin_ eli se kaatuneiden muistopäivä ja sitten tämä twiitti sen _jälkeen_ tarkoittaa että piti muistuttaa ? oliko persulogiikka joka nyt hieman vähensi aktiivisten aivosolujen määrää ? ... idiootti ...

20.05.2020 02:57:09
#344496 [+-] Piilota Suosittele

En ymmärrä miksi porukka repii ressiä tämmösistä. Jos ei kiinnosta niin voi jättää noteeraamatta. En itsekkään pidä erityisemmin tästä hypettämisestä ja nostamisesta, koska ihann samanlaisia ihmisiä ne vähemmistöjen edustajatkin on. Omassa kaveripiirissä on useampikin seksuaalivähemmistöön kuuluva ja ihan normaalia ja hyvää porukkaa nekin on. Mitä omalla ajallaan tekevät ei kiinnosta minua eikä myöskään kuulu minulle.

20.05.2020 03:04:10
#344498 [+1] Piilota Suosittele

>>344496
Ehkä se on jotakin sentimentaalista kaipuuta siihen, että edes kaatuneiden muistopäivänä ei tuputettais omaa ideologista fantasiaansa vaan arvostettais niitä, jotka tämänki paskamaan edestä joutuivat kuolemaan?

[ 17 viestiä | ]