Joulukalenteri 2024 - luukku 7 Joulukalenteri 2024 - luukku 7
Joulukalenteri 2024 - Luukku 2 Joulukalenteri 2024 - Luukku 2
walking in the ehr walking in the ehr
Cool World Cool World
tulin kurkistelemaan tulin kurkistelemaan
Keimon lounastauko Keimon lounastauko
Apustus krija Apustus krija
arianna kertoo iltasadun arianna kertoo iltasadun
Mekaanikot tien päällä Mekaanikot tien päällä
pysäyttäkää voro pysäyttäkää voro
Naiset ensin Naiset ensin
Alfa & Omega Alfa & Omega
Huutista Huutista
lihatutkimus lihatutkimus
Osta sinäkin Osta sinäkin
me tienataan näillä me tienataan näillä
suihkussa perseeseen suihkussa perseeseen
heviä heviä
Hapsi_ ja nakuankka elokuvassa Hapsi_ ja nakuankka elokuvassa
Daffy duck Daffy duck
Fast and Curryous 420 Fast and Curryous 420
millin kauppa millin kauppa
sosialismi sosialismi
rööki apu rööki apu
 899 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 19.05.2020 11:21:02
[ + 1 | ]

Vihreiden kiitos kaatuneiden muistopäivänä

[43210] [001-maria-ohisalo.jpg] [0.04 MB] [412x710] [] []
001-maria-ohisalo.jpg

maria ohisalo

(25)  · 

vihreät

(423)
19.05.2020 19:04:21 | 19:04:38
#344380 [+-] Piilota Suosittele

Miten tuo homotwiitti liittyy kaatuneiden muistopäivätwiittiin? Kaatuneiden muistopäivästä Ohisalo uudelleentwiittasi Sisäministeriön twiitin ennen homotwiittiä.

19.05.2020 19:30:39
#344387 [+-] Piilota Suosittele

>>344292 Niin että meinaat että se twiitti mikä on laitettu _ensin_ eli se kaatuneiden muistopäivä ja sitten tämä twiitti sen _jälkeen_ tarkoittaa että piti muistuttaa ? oliko persulogiikka joka nyt hieman vähensi aktiivisten aivosolujen määrää ? ... idiootti ...

20.05.2020 02:57:09
#344496 [+-] Piilota Suosittele

En ymmärrä miksi porukka repii ressiä tämmösistä. Jos ei kiinnosta niin voi jättää noteeraamatta. En itsekkään pidä erityisemmin tästä hypettämisestä ja nostamisesta, koska ihann samanlaisia ihmisiä ne vähemmistöjen edustajatkin on. Omassa kaveripiirissä on useampikin seksuaalivähemmistöön kuuluva ja ihan normaalia ja hyvää porukkaa nekin on. Mitä omalla ajallaan tekevät ei kiinnosta minua eikä myöskään kuulu minulle.

20.05.2020 03:04:10
#344498 [+1] Piilota Suosittele

>>344496
Ehkä se on jotakin sentimentaalista kaipuuta siihen, että edes kaatuneiden muistopäivänä ei tuputettais omaa ideologista fantasiaansa vaan arvostettais niitä, jotka tämänki paskamaan edestä joutuivat kuolemaan?

[ 17 viestiä | ]