Let's show what we can do - greenies!! Let's show what we can do - greenies!!
Urhea ja hieno kissa Urhea ja hieno kissa
titfuck titfuck
Merirosvot Merirosvot
Neekerimaassa taas neekerit edustaa Neekerimaassa taas neekerit edustaa
Ryssä lähettää rosvotkin Ukrainaan 🤦‍♂️ Ryssä lähettää rosvotkin Ukrainaan 🤦‍♂️
Neekeri ykäsonni Neekeri ykäsonni
brazilian girls farting remix brazilian girls farting remix
Mamulla meni hermo tekopyhiin vasureihin Mamulla meni hermo tekopyhiin vasureihin
Jes, ollaan taas ykkösiä. Jes, ollaan taas ykkösiä.
Berserk amv Berserk amv
True nudist flashing True nudist flashing
Nato Chad Nato Chad
Pallit kovilla 3 Pallit kovilla 3
Herätkää lampaat Herätkää lampaat
Kumarra homosaatiolle tai kuole Kumarra homosaatiolle tai kuole
tallustaja tallustaja
Vanha kassatyttöjen sananlasku Vanha kassatyttöjen sananlasku
Jouko ja Väykky Jouko ja Väykky
Kiipesi puuhun Kiipesi puuhun
turvavyö turvavyö
ruuan hinta ruuan hinta
Päivi Räsäsen innoittamana Päivi Räsäsen innoittamana
Työturvallisuus Työturvallisuus
 637 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 28.05.2020 17:15:40
[ + 6 | ]

Tommy Boy

[43643] [0.jpg] [0.05 MB] [601x600] [] []
0.jpg

kissa

(5208)  · 

laihdutuskuuri

 · 

kuntoilu

(6)
28.05.2020 17:29:28
#347849 [+1] Piilota Suosittele

"Miksi et anna ruokaa, hooman? Olenko joku näkäinen katukissa edelleen, häh? Päästä minut ulos, niin karkaan!"

29.05.2020 00:19:37
#348016 [+1] Piilota Suosittele

NÄLISTÄJÄ! Kyllä kehopositiivinen kissa painaa ainaki kolokytä kiloa. Jos et oo sammaa mieltä niin oot patroo.. partiaal.. patruu.. no semmonen mieselämän kannattaja joka vihhaa naisia, lapsia, elläimiä, luontua ja kaikkia mahollista jonka ainuana tehtävänä on maksaa naisten (... ja hyvä on, elläintenkin) elämä.

Tuo mun piskimies on japsiksiki perkeleen romuluinen ja maskuliininen. 12 kiloa ja vaikka mengele sano, että ei voi poloven takia suositella jalostukseen niin silti voi hyvin. Kirmaa ku kiimanen kirppu, pomppii, pyörii ja nussii tuota omaa nalleaan minkä ehtii vaikka ikkää on jo seittemän vuotta. ... miks mää rupesin kertomaan eiku ainnii! Vaikka saa joka perkeleen ilta ruokansa, hammashärpäkkeen, pururullan ja makupaloja niin silti, SILTI, saatana kattoo mua ku oisin pitäny sitä vuosia jo nälässä jos itte erehyn etes vettä juomaan enkä tarjua sille. Harhanen kusipää se on. Mutta iiiiih, niin kawaii inuyasha <:3

[ 6 viestiä | ]