Bravuuri Bravuuri
Moikka! Moikka!
Nalle Nalle
Sherlok hönö Sherlok hönö
Uusin muumimuki Uusin muumimuki
Voitte jatkaa Voitte jatkaa
nopeet hautajaiset nopeet hautajaiset
Arcturus - Ad Astra [VIDEO] Arcturus - Ad Astra [VIDEO]
poistoaine poistoaine
kisentai kisentai
hyvä muslimi video hyvä muslimi video
Katsokaa mitä minä osaan Katsokaa mitä minä osaan
Päivän hmmm Päivän hmmm
Tutkiminen on rasismi Tutkiminen on rasismi
Täytin itseni paskalla Täytin itseni paskalla
Intialainen tanssinero Intialainen tanssinero
väärinymmärrys väärinymmärrys
:miettiä: :miettiä:
Luolaston setämiehet tiedoksi Luolaston setämiehet tiedoksi
"Käytsä usein luolastossa" "Käytsä usein luolastossa"
Ja tälläsestä nousee kohu-uutinen? Ja tälläsestä nousee kohu-uutinen?
Krim on osa Venäjää Krim on osa Venäjää
Salaliitto 20/7 Salaliitto 20/7
no nyt onh222 no nyt onh222
 637 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 28.05.2020 17:15:40
[ + 6 | ]

Tommy Boy

[43643] [0.jpg] [0.05 MB] [601x600] [] []
0.jpg

kissa

(5208)  · 

laihdutuskuuri

 · 

kuntoilu

(6)
28.05.2020 17:29:28
#347849 [+1] Piilota Suosittele

"Miksi et anna ruokaa, hooman? Olenko joku näkäinen katukissa edelleen, häh? Päästä minut ulos, niin karkaan!"

29.05.2020 00:19:37
#348016 [+1] Piilota Suosittele

NÄLISTÄJÄ! Kyllä kehopositiivinen kissa painaa ainaki kolokytä kiloa. Jos et oo sammaa mieltä niin oot patroo.. partiaal.. patruu.. no semmonen mieselämän kannattaja joka vihhaa naisia, lapsia, elläimiä, luontua ja kaikkia mahollista jonka ainuana tehtävänä on maksaa naisten (... ja hyvä on, elläintenkin) elämä.

Tuo mun piskimies on japsiksiki perkeleen romuluinen ja maskuliininen. 12 kiloa ja vaikka mengele sano, että ei voi poloven takia suositella jalostukseen niin silti voi hyvin. Kirmaa ku kiimanen kirppu, pomppii, pyörii ja nussii tuota omaa nalleaan minkä ehtii vaikka ikkää on jo seittemän vuotta. ... miks mää rupesin kertomaan eiku ainnii! Vaikka saa joka perkeleen ilta ruokansa, hammashärpäkkeen, pururullan ja makupaloja niin silti, SILTI, saatana kattoo mua ku oisin pitäny sitä vuosia jo nälässä jos itte erehyn etes vettä juomaan enkä tarjua sille. Harhanen kusipää se on. Mutta iiiiih, niin kawaii inuyasha <:3

[ 6 viestiä | ]