Ei helvetti Ei helvetti
Hellurei Hellurei
Fingerpori Fingerpori
super upee nakkitalo super upee nakkitalo
Aristokatit Aristokatit
Nyt äkkiä avajaisille! Nyt äkkiä avajaisille!
20-year old coomer 20-year old coomer
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
Mällit naamalle Mällit naamalle
Herrasmiehen käytöstä Herrasmiehen käytöstä
Ihana nainen Ihana nainen
Jarrutus Jarrutus
Dodii Dodii
Timppa Timppa
nyt sattui akileeseen nyt sattui akileeseen
Nyt syömään! Nyt syömään!
Fingerpori Fingerpori
puutarhuri dolan puutarhuri dolan
kaiken loppu kaiken loppu
Ruåtsi hyysäröi Ruåtsi hyysäröi
meni rikki meni rikki
paw paw ja ota siitä paw paw :3 paw paw ja ota siitä paw paw :3
Haluaisinko parvekkeelle? :3 Haluaisinko parvekkeelle? :3
tässä on hyvä olla tässä on hyvä olla
 1 216 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 02.06.2020 13:05:55
[ + 15 | ]
👑 Plussatuin 02.06.2020.

Suomen hallitus

[43792] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [640x1063] [] []
tiedosto.jpg

03.06.2020 00:15:57
#349888 [+-] Piilota Suosittele

Vihervasemmistolaisuus on mielihäiriö. Tarvittis oman E-koodinsa jonka nojalla ne laitetaan hullujen huoneelle minne kuuluvatkin.

05.12.2020 16:38:00
#416813 [+-] Piilota Suosittele

Työvoimapulaa huudellaan EK:n ja porvarien suunnalta aina kun suomalainen, virolainen, venäläinen, puolalainen ja ukrainalainen eivät suostu tekemään euron tuntiliksalla töitä.
Sitten vielä vaaditaan että kaikkien työttömien pitäisi mennä 9€/päivä orjiksi yrityksille, jolloin voitaisiin potkia palkalliset ensin ulos, sitten palkata 9€/päivä orjina sisään.

[ 4 viestiä | ]