YO DOWG YO DOWG
vähä protestia vähä protestia
Pylly Pylly
sanna sanna
Puhelinvaras Puhelinvaras
uusi opettaja uusi opettaja
kimillä uusia aseita kimillä uusia aseita
Pylly Pylly
Antiikin ajan hassutteluja Antiikin ajan hassutteluja
nakki nakki
fillaritemppu fillaritemppu
trump fiction trump fiction
alkoholi alkoholi
BARRELROLL BARRELROLL
ihana nainen ihana nainen
matujen maa matujen maa
firma firma
kuka tappelee kuka tappelee
tussahti tussahti
Ihanat naiset Ihanat naiset
Putin saa keppiä Putin saa keppiä
hernekeittoa hernekeittoa
mitä vittua mitä vittua
banana blowjob banana blowjob
 814 näyttökertaa, 19 viestiä, 9.83 MB, 4 tiedostoa, 04.06.2020 13:36:26
[ + 3 | ]

Naguligeitto

[43866] [tiedosto-1.jpg] [2.39 MB] [4032x3024] [] []
tiedosto-1.jpg
[43865] [tiedosto-2.jpg] [2.3 MB] [4032x3024] [] []
tiedosto-2.jpg
[43864] [tiedosto-3.jpg] [2.35 MB] [4032x3024] [] []
tiedosto-3.jpg
[43863] [tiedosto-4.jpg] [2.79 MB] [4032x3024] [] []
tiedosto-4.jpg

nakki

(44)  · 

makkara

(95)  · 

herkku

(69)  · 

tuotesijoittelu

 · 

herkkusieni

(5)
04.06.2020 13:44:51
#350379 [+-] Piilota Suosittele

Kerrankin joku muukin paistaa nakit/makkarat ennen keittoon lisäämistä. +1 Ei ole niin yleistä kuin luulis.

04.06.2020 14:24:49 | 14:26:08
#350389 [+-] Piilota Suosittele

>>350379
Nakit/lerssit paistetaan AINA. Se estää sen "siskonmakkara"-efektin(?)
Ja nyt keraamisella pannulla niin ei tule lisärasvaa keittoon.

04.06.2020 17:33:00
#350462 [+-] Piilota Suosittele

>>350389
Mikä on "siskonmakkaraefekti"? Tarkotatko ku tulee vähä sitä vaahtoa? Ei kyl tuu noissa makkaroissa/nakeissa jotka on kypsiä. Siskonmakkarassa tulee koska raaka.

04.06.2020 17:40:14 | 17:43:21
#350470 [+-] Piilota Suosittele

>>350462
Eivät pysy napakoina vaan lörtsöttävät siinä keiton pinnalla. elikkä keittyvät sen sijaan että paistettu liha lisätään soppaan? ,samalla tavalla kuin sun siskosi tavara vatkaa discojonnen naaman edessä. Pierun haju sekoittuu eltaantuneeseen juustoon.

04.06.2020 17:56:58 | 17:57:55
#350487 [+-] Piilota Suosittele

>>350479
Ruuanlaitto on kivaa. Siinä on ihan kananlihalla kun siihen hierotaan voita ja laitetaan tim...

Joo point taken... and received :D

Mutta ruokabornoa ei saa lopettaa.

[ 19 viestiä | ]