SMOOTH SMOOTH
kauppias kauppias
Mummo Mummo
Sartarin tuli (Ennustuksia, 3/3) Sartarin tuli (Ennustuksia, 3/3)
breaking black breaking black
Toisen Maailmansodan aikainen Bond pistooli Toisen Maailmansodan aikainen Bond pistooli
scatman scatman
Rauhan uskonto kommentoi Iltasanomissa Rauhan uskonto kommentoi Iltasanomissa
Ei saatana nää vaa paranee Ei saatana nää vaa paranee
Sartarin tuli (Kysy hämähäkiltä, 2/3) Sartarin tuli (Kysy hämähäkiltä, 2/3)
Apoka-lypsin todistanut Apoka-lypsin todistanut
Tyronator Tyronator
don`t go over don`t go over
Aamulla parvekkeella tapu tapu tap Aamulla parvekkeella tapu tapu tap
Sorokselle käy köpelösti Sorokselle käy köpelösti
Gondola kipinässä Gondola kipinässä
kopioituivat :3 kopioituivat :3
Behold! Behold!
Nakuankan musta maanantai Nakuankan musta maanantai
Pellekaksikko huitoo ilman suojia Pellekaksikko huitoo ilman suojia
Pieruraiskaus Pieruraiskaus
Sartarin tuli (Sankarien sota, 1/3 Sartarin tuli (Sankarien sota, 1/3
Moderaattorien ilmoitus Moderaattorien ilmoitus
Yle uutisoi koronaviruksesta Yle uutisoi koronaviruksesta
 748 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.81 MB, 1 tiedosto, 04.06.2020 18:36:00
[ + 6 - | ]

Pakko toimia

[43879] [tiedosto.png] [0.81 MB] [598x596] [] []
tiedosto.png

doomed

 · 

relationship

 · 

baby

(15)  · 

vauva

(114)  · 

vesisäiliö

 · 

vuotaa

 · 

parisuhde

(9)  · 

two idiots

04.06.2020 22:49:30
#350628 [+-] Piilota Suosittele

"Isi ja äiti oli sillee, että ku temppareiden jälkee, ku oltii siellä,nii sillai ei löydetty enää yhteyttä, nii aateltii, et sillee tehää lapsi, jos suhde paranis ja löytys tiäätsä sillee yhteys. No ei löytyny, vaa isäs lemppas mut ku olin 5. Kuulla raskaana ku olin kauhee läski. Mäki sit annoin sut sillee lastenkotii heti ku synnyit, koska olin ihan down, enkä ollu valmis. Onnex löysin Miken sillai 3kk sun luovutuksen jälkee, oltii nii samallaisii, etsä tajuu"

05.06.2020 21:38:43
#351122 [+-] Piilota Suosittele

Nähtiin yhel keikal ja sitte nussittii ja aamulla jo toisiamme vihattii, mutta Raamatussa sanotaan x ei oo y niin sitte synnytettiin nää meijjän viitoset ja vaikka Esa muutti jo Thaimaahan heti seuraavana keskiviikkona nii kyllä mää siltä vedätän ne rahat, ku miten mä ny muuten sit eläisin? Mul o sentään neljä lasta. Hä, ai viis? No sehän o viiskymppii sit enemmän kuussa. Emmä kyl tiiä missä ne on tai mitä ne tekee, mut ei mun ainakaa tarvi käyä ny töissä sit. Olin mä kuitenki sillon 12 kesäsenä kiskalla myymässä jätskii, mutta se oliki se sama kesä ku mä sitte tulinki raskaaks. Et kyl mä tiiän mitä duunin painaminen on ja tiiän miten tiukas rahatki on. Esaakaan ei meinaa millään saaha kiinni ja sitte nää mun uudemmat eksät eli Repa, Rapa, Kille ja Kalle, Kitti, Hessu, Taina ja Achmed niin ne kaikki kans maksaa mulle mun elämisest, et en mä ny mitenkään hirveen köyhä oo. Toki ne nuo mun lapset on vissiin jo jossaki emmätiä eikä kiinnosta, mut kuha rahat tulee tulil nii kyl mä pärjää. Ketä.

[ 3 viestiä | ]