F1 Max F1 Max
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 15 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 15
hehe transut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hehe transut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
simo silmu simo silmu
Saatanan rasistit Saatanan rasistit
Keskusta, työläisen puolella 🤦‍♂️ Keskusta, työläisen puolella 🤦‍♂️
Ruokajaon saalis Ruokajaon saalis
Denialisti Denialisti
Gojimi on juutalaisten lypsylehmä. Muu muu muu Gojimi on juutalaisten lypsylehmä. Muu muu muu
sähkö autot sähkö autot
Saiko nokkeluuteni sinut raivon partaalle? Saiko nokkeluuteni sinut raivon partaalle?
sinä sinä
ex-lax ex-lax
Kirkossa on väkeä niin saatanasti Kirkossa on väkeä niin saatanasti
2 rikollista 2 rikollista
tyttö tyttö
turri tötöjä turri tötöjä
operaatio viinamyrsky operaatio viinamyrsky
Valistunut kansalainen joka tiesi jo vuosi sitten Valistunut kansalainen joka tiesi jo vuosi sitten
Hehe Hehe
Joulukalenteri Luukku 8 Joulukalenteri Luukku 8
millane päivä sul on huomen millane päivä sul on huomen
sinivalkoinen ritarimme sinivalkoinen ritarimme
Jekku Jekku
 1 055 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.8 MB, 1 tiedosto, 07.06.2020 12:28:45
[ + 5 - | ]

en pysty hengittää!

[43985] [enpystyhengittaa.mp4] [0.8 MB] [853x480] [14.33s] [] []

en pysty hengittää

 · 

antifa

(66)  · 

pelle

(70)
07.06.2020 12:42:49
#351839 [+-] Piilota Suosittele

seuraava antifa saattaa muutama viikko blm-pelleilyyn osallistumisen jälkeen todeta samaa, mutta tällä kertaa ei draamaqueenina.

07.06.2020 13:39:29
#351884 [+-] Piilota Suosittele

Rääkyjä varmaan vetänyt samaa kamaa idolinsa George Floydin tapaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/George_Floydin_kuolema
Tulee mieleen tapaus Jimi Karttunen, jossa kamapää riehuu, joutuu riehumisensa takia pahoinpidellyksi, lähtee kesken hoidon sairaalasta kun vierotus oireet ja vapauden kaipuu käy liian kovaksi. Kuolee osittain pahoinpitelystä seuranneisiin vammoihin, osasyynä myös oma huumeiden käyttö. Kuoleman jälkeen muutetaan lähes pyhimykseksi ja rauhan rakastajaksi. Anarkomarkot ; antifantit vie puistosta repimiään kukkia kuolinpaikalle ja tuhertavat lähistön seinille, roskapönttöihin jotain muistokirjoitusten tapaista.
Vittu mikä aika elää ja ihmetellä maailman menoa.

07.06.2020 17:27:57
#351996 [+-] Piilota Suosittele

>>351884
Tää taitaa olla kyl iha vitu vanha video. Toki on mahdollista et on uusiki, mut tällänen pyöri jo vuosia sitte ja kaikkihan sille nauro.

07.06.2020 18:00:50
#352017 [+-] Piilota Suosittele

>>351996 Tais olla jotain pakkopalautusten vastustus miekkareita, mistä toi video on alkujaan. Mutta ei toi porukka täysijärkistä ole, väärät lääkkeet, huumeet tai sitten lääkityksen tai hoidon puute aiheuttaa tuonkaltaista käytöstä. Yliksellä huutikset kun pystyy kuitenkin keuhkojensa pohjasta kiljumaan "En pysty hengittää".

07.06.2020 18:39:13
#352045 [+-] Piilota Suosittele

En pysty hengittään! (Imee happea seuraavaan huutoon)
En pysty hengittään! (Imee happea seuraavaan huutoon)
---- REPEAT ----

[ 10 viestiä | ]