kjeh kjeh kjeh kjeh
Heräät hänen vierestä. Mitä teet? Heräät hänen vierestä. Mitä teet?
Historiallinen vääryys on korjattava >:O Historiallinen vääryys on korjattava >:O
Hoppeaa hihitykses! Hoppeaa hihitykses!
Silmistä tunnistaa Silmistä tunnistaa
todista ikäsi interneteissä todista ikäsi interneteissä
LOPETA LOPETA
painetta pukkaa painetta pukkaa
suosion salaisuus suosion salaisuus
Osaan minäkin iskeä ohi! Osaan minäkin iskeä ohi!
nyt alkaa tapahtuu nyt alkaa tapahtuu
Yllätyksettömyys Yllätyksettömyys
Kuinka valehdella itsellesi, senkin pikku paska Kuinka valehdella itsellesi, senkin pikku paska
Akun mäenlasku Akun mäenlasku
tää tulee puolustaa sua tää tulee puolustaa sua
Missasin pentele Missasin pentele
Älykäs puujalka Älykäs puujalka
Geraltilla meni lujaa Geraltilla meni lujaa
Mary Poppins Sings - Death Metal Mary Poppins Sings - Death Metal
Mikä herkkupeppu >:3 Mikä herkkupeppu >:3
False Positive - Exiled (1/2) False Positive - Exiled (1/2)
Kissabussin serkku Kissabussin serkku
Dracula♂X♂Gaynicles Dracula♂X♂Gaynicles
Ponimies on erimies xD Ponimies on erimies xD
 722 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.06 MB, 1 tiedosto, 13.06.2020 08:53:58
[ + 4 | ]

Raaps

[44198] [Maikki-rapsuttelee-hiekalla.png] [2.06 MB] [1333x1000] [] []
Maikki-rapsuttelee-hiekalla.png

kissa

(5209)  · 

maikki

(28)  · 

hiekka

(25)  · 

raaputus

 · 

takatassu

13.06.2020 09:55:58
#353859 [+-] Piilota Suosittele

Moi Maikki! :333 Olet edelleen yhtä komea ja hyvinvoivan näköinen kuin ennenkin ja selvästi nautit kesästä ja ulkoilusta <3 :3

14.06.2020 05:22:23 | 05:28:10
#354381 [+-] Piilota Suosittele

>>353918
Jahas, täällä arvostellaan toisten rantakuntoa jo >:3

heti kun ottaa vähän talvibörh, joulukinkkua ja kevätpullaa ettei lentäis tuulen mukana, murr murr...

14.06.2020 13:22:21
#354512 [+-] Piilota Suosittele

>>354381

Voi Maikki, en muuttaisi upeasta sinusta börhkarvaakaan :333 Mäkin tykkään kinkusta ja pullasta :3 Ja yritän olla yhtä börh kuin sinä vaikka tiedänkin etten koskaan pääse tasollesi <3

14.06.2020 15:52:54 | 15:53:08
#354580 [+-] Piilota Suosittele

>>354521

Oiii, megabörhistynyt Kesämaikki kellimässä :333

Kannattaa käydäkin aina välillä sisällä tarkastuskierroksella ;3 Jospa vaikka olisi voileipien teko meneillään tai peräti leipomispäivä :333

14.06.2020 15:57:20 | 15:57:42
#354582 [+-] Piilota Suosittele

>>354580
Nauriskuvamateriaalia ;3

Viimeinen börheyden kesä ennen kuin meidät sohittiin luolaan :33

Maikki suojaa tässä juuri tuota herkkää paikkaa nurmikkoa auringolta...

Ai niin! En ehkä ollut kertonutkaan että kun edellisestä edellisessä kämpässä asustelin niin Maikki oli hoidossa ja hänellä oli oma kesäkyttäyspaikka!?

14.06.2020 16:00:40
#354586 [+-] Piilota Suosittele

>>354582

Et kai luule etten olisi avannut kuvaa isoksi voidakseni ihailla Maikkia kunnolla? ;333

Niin haikeaa ;__; :333

Puutarhuribörh :3

Kyllä mä sen muistan että olette joskus asuneet yhdessä, mutta en kyttäyspaikkaa :333

14.06.2020 16:05:30 | 16:15:56
#354595 [+-] Piilota Suosittele

>>354586

Autotallin nurkalla oli paikka johon ei koskaan ruoho oikein tarttunut (eikä rännikaivo pirskauttanut vettä päälle tihkusateella) ja siitä oli hyvä näköala joka suuntaan.
Piirrän pienen paint kuvan... hetko

edit:
;3

14.06.2020 18:51:35 | 21:01:03
#354736 [+-] Piilota Suosittele

>>354595

Taas opin uutta :3 Olet kaiketi kuvannut Maikin hännän asennon täysin todenmukaisesti (valppaus 5/5) :333

Siinä pysyivät niin kaksi- kuin nelijalkaisetkin olennot börhin kurissa ja nuhteessa >:3

[ 10 viestiä | ]