Miko Mallikas ja ystävä Itävallasta Miko Mallikas ja ystävä Itävallasta
Same shit, diffarent asshole Same shit, diffarent asshole
Welcome to Loneliness Welcome to Loneliness
Avril Avril
Ihana nainen Ihana nainen
Parhaista parhain Parhaista parhain
Ei asiaa Seinäjoelle Ei asiaa Seinäjoelle
Organic spacesuit Organic spacesuit
Sakke Sakke
terveydenhuolto terveydenhuolto
Unfinished game Unfinished game
Teemunaattori Teemunaattori
Teletapit pääs Kabuliin Teletapit pääs Kabuliin
Viduttaako? Viduttaako?
Marinin työkokemus. Marinin työkokemus.
Pari kaverusta Pari kaverusta
Peksu ja Maria Peksu ja Maria
Vastuukehä. Vastuukehä.
Gorre Jatkuu Gorre Jatkuu
Soini, voi nolo.. Soini, voi nolo..
Rasismin syy Rasismin syy
Big n strong Big n strong
Spandex Spandex
Sweet Anita kertoo FAP WALKista Sweet Anita kertoo FAP WALKista
 833 näyttökertaa, 23 viestiä, 1.36 MB, 1 tiedosto, 13.06.2020 13:26:10
[ + 3 | ]

Cyberpunk Luolasto - Sutinaa sekä sukkahousuja

[44209] [tiedosto.jpg] [1.36 MB] [920x3508] [] []
tiedosto.jpg

cyberpunk

(71)
13.06.2020 13:40:26 | 13:40:50
#353949 [+-] Piilota Suosittele

[Btw tossa on typo mediassa, kerros on tosiaan 18. eikä kolmas kuten ylimmän kuvan alalaidassa puhutaan. Kirjotusvirheitä saattaa olla pari. En jaksa korjata sen takia]

13.06.2020 17:04:05
#354080 [+-] Piilota Suosittele

@Nakuankka
@Tuhnu
@6evill

Arasakan heeboille: "Kiitti kämpästä. Edellinen turvapaikka ei ollukkaan niin 'turvallinen'. Onkohan tämäkään kun tossa Lihatiskin kulmilla oli jotain kähinää eilen. Tiesittekö siitä jotain?"

13.06.2020 17:24:40 | 17:55:31
#354091 [+-] Piilota Suosittele

>>354086
"Semmonen pieni kyssäri, että voitteko vähintään poistaa palvelimiltanne jos meistä on kuvaa siellä. Ei haluttais etsintäkuulutusta niskaamme. Tähän asti on koitettu välttää vahingoittamasta Araskan työntekijöitä, mutta ei jatkossa voi olla varma. Rapatessa roiskuu katos. Siitä puheen ollen niin muistakaa paljon me säästettiin teiltä hautauskustannuksia ja korvauksia edesmenneiden työntekijöiden perheille."

13.06.2020 18:53:07 | 19:01:30
#354152 [+-] Piilota Suosittele

@Nakuankka
@6evill
"Eiköhän me oteta tonni chippinä ja ottakoot palkasta mitä ottaa (kadulta saa halvemmalla enivei). Mut salkun mä tartten. Pistää siiheen pillit ja huilut ja vaikka sen kaasupommin. Luxor life. ;
Mikäs tää kypärä on. Saaks testaa?"
Aattelen että se on tällänen:

13.06.2020 20:08:42 | 20:14:50
#354194 [+-] Piilota Suosittele

>>354152
Se on kuin pään yli vedettävä kaasunaamari, jossa silmäpleksit taikka naama panssaroitu. Armeijakamaa, samanlaista mitä tulevaisuuden rynnäkköpoliisi vois käyttää kun ne tunkeutuu ipan asuntoon. Toi sun kuvas on aika lähellä, mut mä luulen että tässä on enemmän "kevyt darth wader" look kyseessä. Kaasut yms kuitenkin suodattaa.

E:
SP20 meinaa siis sitä, että jos joku laittaa kypärää vasten haulikon piipun kii ja lasauttaa, niin 4d6 max damage on 24. Tarkoittaa, että selviäisit siitä iskusta mutta saisit vaan vitusti damagea (=4p ja pää tuplavahinko eli 8, eli vakavaan asti damagea -2 toimintoihin). Pistoolilaakit taas tää alkaa jo suojaamaan. Samoin jos asiaa putoo niskaan tai lyöt pääs ni panssariarvo huomioidaan taas.

Rynkystä jos päähän saa ni se tulee kypäräsä läpi. Ei kannata haaveilla pelastumisesta, ellei käy hyvä säkä damageheitoissa.

13.06.2020 20:17:06 | 20:17:32
#354203 [+-] Piilota Suosittele

>>354199
Pelaamme roolipeliä.
Eli noi pelaa hahmoja jotka riehuu väkivaltasessa kaupungissa. Sellanen noppa ja paperi peli. Kaikki nää mediat on tätä samaa peliä.

13.06.2020 20:24:57 | 20:32:34
#354210 [+-] Piilota Suosittele

>>354194
@6evill
"Tää Jordan on kanssa aika jännää." *ruiskauttaa tuubista puolet lattialle* "Oho! Mut pitäskö tätä ostaa @Tuhnu :lle?"

@Nakuankka
"Guercio is also a fashion accessory." Eli tää on ihan sopivaa pitää kadulla ja jopa semmonen fashion statement.

13.06.2020 21:15:07
#354243 [+-] Piilota Suosittele

@Nakuankka

Oikeat ostokset -

Pitäkööt sen chipin ja levyn.
Nymfiparfyymiä (200eb)
Panssarisukkahousut (200eb)
Posautan tajut pihalle sedatiivilla ja viinalla (voivat laskuttaa)
Runkkailen puolitajuissaan kunnes möykkää olkkarissa.

Sitten olohuoneeseen ja?

[ 23 viestiä | ]